safa 2.4 yok sattı

İlk kez 21 yaşımda 'bir yıl içinde neler yaptım, sonraki yıl neler yapmayı planlıyorum' tarzında bir yazı yazmıştım. Bunun devamı geldi. 22 yaşımdayken ve 23 yaşımdayken de yazdım.

Şu an 24. yaşımdakini okuyorsunuz. Yılın hangi zamanı yazacağımı ben de kestiremiyorum. Sürpriz tarihli bir yazı bu.

24. yaşım birçok hayal kırıklıklarıyla dolu. Hayal ettiğim o filmi çekemedim, o belgesele başlayamadım. O kıza açılıp açılmama konusunda karar kılamadım. O müzik grubunu asla kuramayacağımdan eminim. O komedi kulübü de başka bahara kaldı.

24 yaşımdaki can sıkıntılarımın biri de, h-aykırı derginin, yayın hayatını durdurması oldu.

Ama bol bol bisiklete vakit ayırdım. Yazın en sıcak günlerinde de bisikletle dağ bayır tırmandık, içinde bulunduğumuz soğuk günlerde de.

Sürekli yeni hobiler, uğraşlar bulmayı kendime huy edinmemin meyvelerini bu yıl da topladım. İyi insanlarla tanıştım, iyi arkadaşlıklar kurdum. Bana göre olmadığını anladığım hobiler de oldu, av mesela. İlk kez 24 yaşımda ciddi bir canlı hayvan avına çıktım. Böylece bu hobinin bana göre olmadığını öğrenmiş oldum. Silahım hala duruyor, satmayı ya da birine hediye etmeyi düşünmüyorum. Yazları sıkıldığımda cansız hedefler vurmak bahanesiyle şehirden uzaklaşmama vesile olabilir.

24 yaşımda dış görünüş olarak da değişiklikler yaptım. Küpe taktım örneğin, deneyimlemeden ölmek istemediğim şeyler arasında küpe takmak vardı. Bu görünüşüm 1 yıl bile sürmedi. Küpemi koşturmacalı bir dış canlı yayın çekiminde düşürdüğümü tahmin ediyorum, sonra yenisini almadım. Ama bu almayacağım anlamına gelmez :)

Bol bol "Ne diyoruz ne anlıyoruz" izledim.

Türlü tuhaf kitaplar dergiler okudum.

Başucu kitabım değişti. Artık Alper Kırklar'ın Onur Ünlü ile yaptığı röportaj kitabı yeni başucu kitabım. Bir sürü endişe.

24. yaşım bitmek üzere, artık 24. yaşımda şunu yapmayı planlıyorum diyeceğim kadar zaman kalmadı. Kısmetse 25 yaşımda maddi imkanların da artmasıyla o filmi çekeceğim, o köyü kuracağım...





Sükuneti boz

Yorum yap