Yazıyorum ama sor bakalım niye?

Hayırlı işler günlük,

Kaç zamandır şiir tarzı şeyler yazıp duruyorum. Sağdan soldanda "lan sen bilgisayarcısın? teknoloji falan" tadında eleştiriler geliyor.

Bana sorarsan günlük.. ben bu şiir olayını hobi olarak yapıyorum. Arada bir desarj oluyorum.. Bazen öyle güzel kızlar görüyorum, zihnimde biriken güzel kelimeleri alt alta yazıyorum kimileri buna şiir diyor. Bazende gördüğüm estetik bir görüntü beni bu işe sevk ediyor. Pek umrunda değil , iddialı da değilim.

Tek sıkıntı bu yazdıklarım hakkında "alıntı yapan" muamelesi görmem, Bu da tam olarak sıkıntı değil aslında ama ulan emek veriyoruz yazıyoruz. insanlar beğenisini "ben bunu daha evvel okudum" diyerek belirtiyor. Büyük bir şair falan..

Bırak Allah'ını seversen..

Bu arada, geçenlerde bir genç "Soğuyorum" yazımı bir kıza okuyordu. Bir tuhaf oldum, ulan yazan benim başkaları prim yapıyor :D -Şaka lan- bu duruma kızmadım ufak ufak piyasa olsun yazılarım, gittiği yere kadar. Ya da olmasın ne bileyim.




Sükuneti boz

Yorum yap