iş yerinde blog yazmak

Şu an yaptığım eylem.

Bir çok kez çok farklı yerlerde blog yazdığım oldu lakin iş yerinde hiç denememiştim bu da böyle bir anımdır diyerek ilerde anlatabileceğim bir şey olabilir. Zira iş yerinde(Asır Eğitim Kurumları Genel Müdürlük) neredeyse hiç bir şey yapmıyorum.

Zaten stajyer konumunda bu binada yapabileceğim neredeyse hiçbir şey yok. Şu an Muhasebe bürosundaki başıboş masada sinek avlıyorum, arada sırada dosya arşivliyorum falan.

Aslında görevim bu binada değil, beni Asır Eğitim Kurumlarının bir şubesinde görevlendirecekler lakin bir türlü sıra bu atama işlemine gelmiyor. insanlar çok yoğun, telefonlar neredeyse hiç susmuyor benden başka sıkılacak vakti olan yok. Bu birimin görevininde Muhasebe olmasından dolayı olana bitene pek müdahil olamıyorum.

Bugün olmazsa önümüzdeki pazartesi günü şubem kesinleşecek ve bende daha yoğun bir iş dönemine gireceğim. Dahası web site yapmam isteniyor ki memnuniyetle yaparım.

Staj görevim haftada 3 gün(Pazartesi, Salı, Çarşamba) yarın(Perşembe) ve Cuma günleri okulda ders işliyor olacağım.

2011-2012 eğitim öğretim yılı daha ilginç, daha koşturmacalı ve daha sorumluluklu bir yıl olacak.

Allah hakkımızda hayırlısını versin.




Sükuneti boz

Yorum yap