Berrak Çetinkaya

Geçenlerde televizyona gözüm iliştide, Show TV yine Acun abinin programlarıyla dolmuş ve o akşam "O ses Türkiye" adlı program yayındaydı. Seçmeler yapılıyordu ve bir abla çıkıp "seni istiyorum" şarkısını söyleyecekti.

"Aman yarebbi bu ne güzel bir ses" diye düşündüm birden, böyle bir müzik gurmesi sanmaya başladım kendimi. Sonra kimmiş bu güzel sesli güzel abla diye TV karşısından ayrılmadım. Şarkısı bitince evde kendi kendime -içten içe- alkışladım. Neticede öğrendim ki adı Berrak Çetinkaya imiş. Öz ablam ya da kız kardeşim olsa ancak bu kadar sevebilirim kendisini, daha fazla değil.



"O ses Türkiye" ve benzeri -katıldığı- her aktivite ve oluşumda en birinci olsun istiyorum.

TV izlemeyi beceremiyorum ben, çok denedim olmuyor yani, TV izlerken eline sigara yakışmayan bir adamın iticiliğini sergilediğimi düşünüyorum. Buna mütakiben Berrak ablam için, ilgili web hizmetlerinden "o ses türkiye" yarışmasını takip edeceğim. Olası halk oylaması durumunda, oyum kesinlikle Berrak Çetinkaya'ya.

3 Ocak 2012'de eklenen not: Şimdi öğrendim Berrak Çetinkaya yarışmanın "canlı yayın" bölümüne çıkamayacakmış, elenmiş. Bu durum Berrak Çetinkaya'nın sesi hakkındaki görüşümü değiştirmez. Berrak ablama ilerideki girişimlerinde başarılar dilerim. Mümkün oldukçada takip edeceğim.




Sükuneti boz

Yorum yap