Ölmesi gereken insanlar görüyorum

ya arkadaşım! bu internet denen meret "amatör yetenek" sergilensin diye icad edilmedi. -ki bu senin yaptığın amatörlükten de öte-

şimdi vay efenim safa niye böyle şeyleri yayınlıyorsun, vay efenim niye insanlarla alay ediyorsun falan diyenlerde olacaktır. olsunlar. hali hazırda internet sayesinde edindiğim bir kariyer olmadığı içun, olası kariyer zedelenmelerine üzülmem.

hayır "bırakalım insanlar sanat yapsın" anlayışında olmama rağmen kızdırıyor bu tür videolar beni. çünkü adamlar ne yaptığının farkında değillermiş gibi. bu, bir anlık aşırı doz uyuşturucu tüketimiyle alakalıda değil. herifler bildiğin mahlas yapmışlar, ne kadar süredir bu meşgale içerisindelerse artık. emsi samuo ve gorkusuz kadir.



kuzenlerim(furkan gürler, bekir vurer, orhan vurer, oğuzhan karabıyık vb...) var bu tür amatör yapımların hastası olan. zaman zaman yanımda dinlemeye çalıştıklarında ölsünler istiyorum abi o kadar kızıyorum bu "arabesk rap" isimli saçma sapan işe. bide sokaklarda bu tür zımbırtıları tlf hoparlöründen dinleyen -insan olduklarına emin olamadığım- insanlar var, hızlı adımlarla uzaklaşıyorum yanlarından.

anneler - babalar! çocuklarınıza kişilik kazandırın biraz anasını satim.




Sükuneti boz

Yorum yap