Seni thumbnail'den sevmek aşkların en güzeli

Lügatımdaki "uzak" kelimesinin yerini "thumbnail" devralabilir. Zira son zamanlarda yaşamının %45'ini internette harcayan biri oldum çıktım. Ve hiçbir şey uzaktan göründüğü gibi değil. Pardon thumbnail'den.

internetteki her köşeyi thumbnailler sarmış durumda. Sosyal ağlar, bloglar, alışveriş siteleri vesaire vesaire. Dikkat ediyorum her şey thumbnail'den bir başka görünüyor, böyle sankim ekstra albeni katıyor thumbnail. Bir film hakkında bilgi almak istiyorsunuz ya da bir kitap, thumbnail: "bana tıkla, bana tıkla" diye bağırıyor. Hiç ilgilenmeyeceğiniz bir görüntü bile merak uyandırabiliyor.

Bi de thumbnailin altından hiç alasız bir web sayfası çıkmıyor mu, insan kendini umut sarıkaya tipi mutsuzluklarda buluyor.

Bazende thumbnailler unutmanız gereken güzel bir kızı hatırlatır mesela, ulan yine duygusala bağlıyorum kapatayım konuyu.




Sükuneti boz

Yorum yap