Takım tutar gibi web girişimi tutmak

Şu sıralar internette rastladığım.

Bu durumun ırkı cinsiyeti yoktur ama biz Türkler sanki taraf seçme olayını biraz abartıyoruz.

Arkadaşım müzik dinlemek için kullandığın web hizmetine "ıyk o da hizmet mi be" diyen birini niye linç etmeye çalışıyorsun? Bırak o adamda senin sevdiğin web hizmetini kullanmayı versin. Başka web girişiminden yararlansın. Mesele müzik dinlemek değil mi? aracın ne önemi var?

Ekşi sözlük'te fizy başlığına yazılanlardan yola çıkarak yazıyorum bunları. Adam belli ki sıkı bir grooveshark kullanıcısı, bunu dile getirirken fizy ya da benzeri web girişimlerini itin götüne sokmasına takılıyorum. Yani fizy'nin yeni halini bende pek sevmedim ama düzeltecekler ve eskisinden daha iyi fonksiyonlar getirecekler diye bekliyorum.




  • Birincil müzik listemin parçaları(a primary) %70 uçmuş.

  • Klipli müzikler çalarken klibi gizlemek (artık) mümkün değil.

  • Alıştığım haline dönse bir parça mutlu olmam değil.

  • safagayret.fizy.com subdomainim kaldırılmış.


ama.. "grooveshark varken fizy ile müzik dinleyenler ölsün." demiyorum.

niye bu kadar agrasif yazıyorum onuda bilmiyorum. saçmayım lan ben. saçma sapanım.




Sükuneti boz

Yorum yap