Kafam karıştı şimdi

Adnan Oktar adlı bir Vatandaş var nedir fonksiyonu, sıfatı bilmiyorum ama işimin internet olmasından mütevellit çok konuşulduğunda programından ve dünya görüşünden bi parça haberdar oluyorum.

Anladığım kadarıyla bir tür yasadışı örgütü temsil ediyomuş. Aslında literatürde cemaatçi diye geçiyor ama ben cemaat-tarikat olaylarını tek başlık altında inceliyorum. "Yasadışı örgütlenme" dolaylıda olsa terörizm yani.

Daha dolayısıyla Adnan Oktar adlı vatandaşa katı önyargılarla bakıyorum. Bu önyargılarımı yıkmak atomu parçalamaktanda zor olacaktır. Açık sözlülükle belirteyim Adnan Oktar ya da toplum tarafından cemaat, tarikat ve bilumum diğer yasadışı örgütlenmelerin yandaşı olarak kabul edilmiş herkese vatan haini, namert etiketini yapıştırıveriyorum. Böyleyim ve bu durumumdan pek rahatsız değilim.

Nasıl bir kafa yapısına sahip olduğumu az çok belirttikten sonra Adnan Oktar'ın internette tıklanıp duran videoları hakkında yorum yapmak istiyorum.

Videolarda özne kadın. Ana unsur din, ahlak. Şimdi bu programı izleyip imana gelenlerin psikolojik halleri etraflıca araştırılmalı bence. Pek sağlıklı değillerdir yani.

Videolarda tekrir Allah. Dikkat ediyorum(ki bu dikkat gerektirmeyen bir unsur) sürekli olarak inşallah, Maşallah gibi tabirler kullanıyorlar. Babam dahil bir çok halk insanı böyle konuşur ve bu tarz konuşmaya "samimi" derler. Ama ben bu programı babamla izleyemem ki. Manken potansiyelindeki ablaların gerek dünya gerek ahiret açısından nasıl bir fonksiyon sağladıklarını değilde. Ne kadar güzel olduklarını eleştiririz.

Babama derim ki mesela; "Şu siyahlı neymiş öyle yav."


Ayrıca izlerken Osmanlı'dan ve hatta Selçuklu'dan motiflere rastlıyorum. Bu benim atalarımdan yadigar savaşçı genlerimi hareketlendiriyor. Üzerine huri gibi ablaları görünce testestoron seviyem tavan yapıyor. imana gelmiyorum yani.

Bilemiyorum.

Ben bu örgütleşmenin dini, imanı temsil ettiğine inanmıyorum. Arkasında alt hedefler var. Kötüsü bu örgütleşmeler çoğu devletlerden daha iyi organize, otorite ve hiyerarşiye sahip.

Yasadışı bir örgüte değil katılmak ılımlı bakmak bile vatan hainliğidir. Çünkü bir çoğunun en öncelikli amacı ülkeyi bölmektir.

O değilde siyahlı ablada gözüm kaldı yav.




Sükuneti boz

Yorum yap