Bana bir saz verin!

Web uygulama geliştiriciliği konusunda sınıf atlamak istiyorum. Bunun için yardımına ihtiyacım var!

Yapman gereken

Bir web tasarımı yapmak (html/css ve buna benzer şeyler kullanarak)

Sonrasında bu tasarımı bana göndermek.

Gönderdiğin tasarımın nasıl bir etkileşim sağlaması gerektiğini izah etmek. (Mesela bir blog yapmak istiyorsundur. Yada bir forum. Tasarımını yap. Yönetici paneliyle birlikte uygulamanı ziyaret eden kullanıcıların senin içeriklerinle nasıl buluşacağı, içeriklerine yorum yapıp reaksiyon göstereceği aksanı ben yapacağım. Karşılığında hiçbir çıkar elde etmeyeceğim)

Tasarım sizden uygulama geliştirme & kod benden.

Teknik açıklama:

Asp.NET ve C# kullanarak kodlayacağım uygulamayı sıkıntısız yayınlayabileceğiniz kampanyalı hosting şeyleri önerebilirim. Yada zaten bir hostinginiz vardır. oh mis.

Farkındalık projesi gibi çıkar gözetmeyen bir uygulama talebinde bulunursanız hosting konusunda maddi destek bile verebilirim. Böylede yardımseverim yani.

Tek şartım uygulamanın en altında(hitap edilen zümreye göre) aşağıdakilerden sadece biri yazsın. Reklamım olsun.

code: SG

kod: SG

code: safa gayret

kod: safa gayret




Sükuneti boz

Yorum yap