Vatanımda vatanım

Birkaç gündür vatanımızda olup bitenler beni endişelendirmeye başladı. Vatanımızı idare etme yetkisi verdiğimiz hükümet, sanki bir şeylerin altyapısını yapıyormuş gibi.

içinde bulunduğumuz hafta koca koca adamların(bakanların) beyanatları şaka gibi gelmeye başladı.

Sağlık bakanımız(Recep AKDAĞ); "Tecavüze uğrayan doğursun, gerekirse devlet bakar." açıklaması yaptı.

TBMM insan hakları komisyonu başkanımız(Ayhan Sefer ÜSTÜN);  "tecavüzcü, kürtaj yaptıran tecavüz kurbanından daha masum" açıklaması yaptı.

daha buna benzer bir yığın açıklama gelecek. Hükümetimiz resmen, yasalarla kürtaj'ı suç ilan etme eşiğinde.

KCK davasında avukatlık yapan 103 avukat hakkında soruşturma açıldı.

RTÜK'ün tavsiyesi üzerine dizi karekterleri evleniyor.

Tütün ve alkole %15 zam yapıldı. (viyana'da 25tl'ye aldığın viskiyi benim vatanımda 150tl üzeri bir fiyatla satın alıyorsun(şimdi böyle yazınca ayyaşmışım gibi algı uyandırabilir ama öyle değil. hiçbir zaman alkole para vermedim, bilinçli olarak(kolada falan içtiklerimiz dışında) alkol tüketmedim))

Burası dedelerimin bana bıraktığı vatan. Ben burada göçmen değilim! Ben burada kendi şanlı bayrağımın altında, kendi seçtiğim adli şartlarla yaşamak istiyorum. Benim yetkilendirdiğim hükümet bunu sağlamak ve korumak zorunda!

Hükümetimizin son zamanlarda yaptığı icraatlar açık açık bir şeylerin zeminini hazırlıyor. Bu beni korkutuyor. Hükümet ve muhalefet bi sirkelenip ne yaptığına baksın, baktığı halde bu saçmalığa devam ediyorsa ne bu hükümet bizim hükümetimiz, nede bu muhalefet bizim muhalefetimiz.

Kısa aklımla hükümetimizi, muhalefetimizi, emniyetimizi ve yer yer ordumuzu dahi kapsayan yasadışı bir örgütlenme seziyorum. Anladığım kadarıyla bu yeni bir şeyde değil. Allah sonumuzu hayr etsin.




Sükuneti boz

Yorum yap