3 dakikalık video'daki yanlışı bulmak

Ön uyarı: Video; silah, kan, ölüm gibi ögeler içerdiğinden canının sıkılmasını istemeyenler izlemesin ya da hazırlıklı izlesin.

Bu video'daki yanlışı bulmak sanılandan zordur bence. Video'yu birkaç kez izleyip burada ne yanlış diye düşündüm de, videonun sunduğu argüman gönül rahatlığıyla hüküm verdirtmiyor. Ben böyle düşünüyorum. Videoya yapılan yorumların fazla net ve emin olmasından rahatsızım. En önemlisi silah ateş almadan önceki ikaz süreci (eminim öyle bir süreç vardır) videoda yer almıyor.

Ayrıca daha önce polisi çileden çıkartan birkaç olaya tanık olduğumdan mıdır nedir, ölene ve ölenin yakınındakilere karşı önyargılarım var. Buna taraf tutmak diyemem, ben polisi haklıymış gibi görüyorum.

Ve ayrıca polisler (ve polisle empati yapanlar) bu konu hakkında ne düşünüyor diye okumanızı öneririm.

Şahsen ben, ateş eden polisin cezalandırılmadan önce tanık ifadelerinin, olayın yeterince irdelenmesi taraftarıyım.




Sükuneti boz

Yorum yap