Bedia'nın sırrı

Aybalam ben şimdiye kadar özünde "bedia" olan şeyi "bediha" sanıyormuşum ya la, komşu kızını hep "bediha" diye çağırırdım, itiraz etmezdi oysa...

Her neyse, bugün sabahın 7sinde otobüs beklerken, yakında yapmayı planladığım radyo programına isim düşünüyordum.

Dünyaca ünlü marka ve sloganları gözümün önüne getirip ne kadar yaratıcı olduklarını sorguladım kendimce, belki içliğinde (kışın vazgeçilmez iç giyimi) etkisiyle Victoria's Secret markasını sorgulamaya başladım.

Victoria diye biri diyor ki "bir sırrım var!" ve markanın adını da "Victoria'nın sırrı" yapıyorlar.

iş bu sırra sahip olan bedia adında bir türk olsaydı ne kadar komik bir marka gelişirdi diye düşünüp otobüs gelinceye kadar içten içe güldüm. Evet. Psikolojik desteğe ihtiyacım var.

Bedia'nın sırrı esprim müstakbel radyo programıma isim fikri ilhamı verdi. Galiba programımın adı "Profesörün sırrı" olacak.

"Profesör" derken şimdi beni ukalalık anıtı olarak algılama kardeşim, okuldan arkadaşlar biraz alaycı biraz yüceltici manayla bana "Profesör" diye hitap ediyorlar. Ben de şu yaşıma kadar lakap sahibi olmamışlığın verdiği açlıkla bu yakıştırmayı hemen sahiplendim. (müstakbel) Radyo programım için de şaheser bir fikirmiş gibi geliyor.

Radyo programıma alternatif olarak "ihtimal mimarı" ismini düşünüyorum.

Bakalım, hayırlısı.




Sükuneti boz

Yorum yap