Yılbaşında anne babayla oturup tv izlemek

Ahanda şu anda yaptığım şey.

Şu yılbaşı denen şeyi önemsemediğimden değil, dışarı soğuk, arkadaşım yok, asosyalim, cahilim fikrim taze.

2013'e saçmalaya saçmalaya gireyim de, tüm yıl saçma geçsin.

aha bu mottoya da inanmıyorum hemşerim! nasıl başlarsan öyle geçermiş. Şimdi çıksam sokağa, rica etsem güzel bir kıza "gel bi öpüşelim de yeni yıl bol bol karı kız getirsin bana." sonra yiyeyim tokatı tüm yıl gelen güzel vursun, giden güzel vursun. fena fikir değil aslında ama inanmıyorum işte hemşerim.

yeni yılı kutlayanlara sitem edenleri de anlamıyorum. şahsen ben yeni yılı kutlamıyorum ama kutlayanın da allah belasını vermesin yani. yeni yılı kutlamak islama aykırı bir şey değil ki hoca! arz ederim.

ayrietten "mutlu noeller!" başka, "mutlu yıllar!" başka şey.

ve yine ayrietten kimse yılbaşında içmek zorunda değil.




Sükuneti boz

Yorum yap