Çevir dili yanmasın

ilkokul 4'ten beri zorunlu olarak ingilizce dersi görüyorum. Hâla ingilizce meramımı anlatamam. Aslında belki anlatırım da kimse anlamaz.

Hal böyle olunca insan kendine "gerizekalı mıyım lan ben?" diye sormadan edemiyor. insanlar 2 ayda ispanyolca öğrenirken ben 8-10 yıldır kıçı kırık ingilizceyi öğrenemedim. Lakin ki ingilizce öğrenimi konusunda benle aynı gelişimi kaydetmiş milyorlarca öğrenciyi görünce bizde bir çevirisel hata yapıldığını düşünmeye başladım.

Şöyleki,

"Sister"ı niye "bacı" diye çevirmiyoruz lan?

Çeviri konusunda aşağıdaki tablomdan yararlanılsa daha kolay ingilizce öğreniriz.
ingilizcesi(sözlüksel)türkçesi(bana göre)türkçesi
SisterKız kardeşBacı
BrotherErkek kardeşBirader
HomeEv, yuvaHane
My babyBebeğimYavrum
Hey my babyHey bebeğimHey yavrum
Oh my godAman TanrımAman Yarabbim

ve daha bir çok şey...