Kadınlar çok canlıdır aslanım

- Bırakıp gitti biliyor musun abi?

+ Gidecekti aslanım, ne bekliyodun ki?

- Öyle deme be abi. "Seni seviyorum" derken o kadar gerçekci bakıyordu ki.

+ Bakarlar... hem de öyle can alıcı bakarlar ki inanmazsan kendini cezalandırırsın.

- Haklısın abi, çok kez kızdım, kendime "oğlum şu kız için ölsen bile az" dedim.

+ Dedirtirler...

- Benle alay etmiyorsun değil mi abi?

+ Ne alay edecem aslanım, derdine tasdikci oluyorum işte.

- Eyvallah da abi biliyo musun "Senin için ölürüm" derdi bana.

+ Derler... kadınlar çok canlıdır aslanım, "senin için ölürüm"ü birkaç ay arayla başka başka adamlara zikredip dururlar da bi azraile veremezler o narin canı. Hatta en bi karaktersiz itoğluitin peşine takılıp ziyan ederler hayatlarını.

- Doğrusun abi.

+ Bizim gibi adamları yataklarına almazlar aslanım, bizim kalıbımız belli, paramıza ellerini verirler sadece. Kucağına indinmi kabarır fatura.

- Öyle değil abi...

+ Öyle ya da böyle aslanım, sonra götürdü mü elin müdür yeğeni, dövünür dururuz işte rakı sofralarında.

- Ağır konuşuyorsun abi.

+ Kadınlar aslanım, ağır konuşturanlar beni.




Sükuneti boz

Yorum yap