Kızların suçu ne?

Uyarı: bu yazı şu tweetin devamı niteliğindedir.

Toplumda erkeklerin kadınlara bakışları hep eleştirilir. Bu eleştiriler tek yönlü olduğu için doğru değillerdir. Genelde konuyla ilgili sorun erkeklerde bilinir. Ben bu duruma karşıyım, hatta biraz argo olacak ama "dişi köpek kuyruk sallamazsa, erkek köpek peşinden gitmez" felsefesine inananlardanım.

Hayattımdan bir kesit:


(okumak istemiyorsanız yıldızlı bölüme atlayabilirsiniz):

Benim (liseli)bir arkadaş kendisine bir manita yapmış. Akabinde kıza sulanan hıyarlar çıkmış, Kız gelmiş bizim delikanlıya söylemiş. Delikanlı ne yapsın geldi bize gidiyoruz dedi.. Gittik. Bildiğiniz kavga edeceğiz. Ha yapmadığımız şey değil alışığız. Ama baştan olayın iç yüzünü öğrenelim dedik, gittim..

Karşı taraftaki elemanlardan büyük olanıyla "derdiniz ne birader" edasıyla konuştum.

-Bir derdimiz yok seninle, biz şu p*ç için buradayız onu dövmeden gitmeyiz.

(ben)- ne yaptı o p*ç size?

-Arkadaşımın manitasıyla çıkıyormuş.

(ben)- birader yok öyle bir şey, eski sevgilisidir senin arkadaş, bu elaman başkasının manitasıyla ilgilenmez.

-Sen aradan çık sefa!(dışarda adımı sefa olarak bilirler)

(ben:)- ben şimdi bu elemanıda alıp gidiyorum. Sen o senin arkadaşı yarın getir bahsi geçen kızıda getirip uygun bir dille konuyu çözelim.

-Öyle diyosan..(tamam)

Konu o an için feraha kavuştu, kavga falan olmayacak. Sonra ben kızla konuştum dediki, "ben o(karşı) gruptaki erkeklerden nefret ediyorum. Hepsiyle belli aralıklarla çıktım. Hepsi de gerizekalının teki.. üstelik belalı tiplerde."

-(ben) "bu durumda gerizekalı sen oluyorsun neden hepsiyle teker teker flört edip kavga çıksın amacı güdercesine benim arkadaşımla çıkıyorsun?" Dediğimde tatmin edici bir cevap bulamadım ve arkadaşıma "bu kız için ne kavga ederim ne de ettiririm. Bu kız seni bugün satmasa yarın satar." Deyip kavga bahsini o an için kapattım.

Aradan zaman geçti (2-3 hafta)

Okul çıkışındayız.. (sîma tanıyamayacağım kadar)ilerde ufak çaplı bir kavga var. Kavga şiddetlendi (izlerken yaklaşıyorum) Birde ne göreyim benim arkadaş! bildiğiniz dayak yiyor. 5-6 o.ç bunu tek bulmuş dövüyor. Nihayetinde kavgaya girdim, arkasından arkadaşlarda geldi. Başrol(asıl oğlan) ağır yaralı bir şekilde kurtuldu. Bizde çizik yok. başrol 2-3 hafta okula gelemedi. Rapor bitip okula tekrar geldiğinde ise "o" kız "o" gruptan bir başkasıyla flört ediyor.

En nihayetinde arkadaş sözüme geldi ancak kayıp verdi.

*****


Yazımda anlatmak istediğim: flört denilen olaydaki tarafların mutlaka çıkarları vardır. Üniversiteli öğrencilerin genel çıkarı seks ve sekste kazanılabilecek deneyimlerdir. (galiba fazla açık sözlü oldum) Lise öğrencilerinin neden flört ettiğini henüz ben de anlayamadım(sanırım bu yüzden çıkmıyorum) Bu çıkarlar dışında farklı çıkarlar ise genelde bir grup kızın ya da bir grup erkeğin arasında yaptığı sinsi planlardır. Arada benim salak arkadaşım gibi saflar kurban gider.

Sadete gelip suçluyu bulalım: Kızlar.. Kızların özellikle lise döneminde erkekler üzerinde ağır etkileri var. Bir kızın her istediğini yapacak (liseli)adamlar tanıyorum. Ve kızlar bu ağırlıklarını (kendileri için)iyi bir biçimde kullanabiliyor.

*****


(kızı)Sevgilisini okul(lise)dan alıp, dersleri asarak birlikte sigara, bira içip vakit geçiren hemcinslerime sesleniyorum: "bir sonraki hafta sizin yerinizde başka biri olacak. Kanmayın şu kızlara."

*****





4 yorum:

  1. sefa çok güzelmiş okudum harika yazmışın kardeşim

    YanıtlaSil
  2. Erkekte mantıklı düşünsün az

    YanıtlaSil
  3. yorumların bir şairi andırdı helal

    YanıtlaSil
  4. Yokisimmisim30/11/10 19:25

    Evet evet çok doğru ama erkeklerde de suç yok değil hani. Bence erkekler kızlara kızlarda erkeklere kanmasın. Olay bitsin arkadaş. İleriki şeyler bunlar herkes okulunu okusun şimdi.

    YanıtlaSil