Ben bir şey yaptım!

11 yaşından bu yana internette bir çok web işine bulaştım(iyi anlamda) Geçtiğimiz(2009) yılın Ekim ayından beridir de blogda yazmaya başladım. Ancak tam anlamıyla bir blog yazarı değildim. Çünkü blog sisteminden bihaberdim. ama yazdım. Günümüze kadar yazdım. Kendimi ifade etmeye çalıştım, yer yer “geride bir kalıntımız kalsın” mantığıyla hareket ettim. Twitter başlangıcım da bu mantığa dayalıydı. Anlayacağınız uzun zamandır bu alemin içerisindeyim ve kendime faydalı bulduğum her işe giriyorum.

Son olarak daha resmi bir şey yaptım. Host ve domain işine girdim, öncelerde bu bir ekip işi olacaktı ama Daha önceki ekip işlerim gibi (mesela: Fix FM) vazgeçildi ve tekil olarak host&domain olayına girdim. Zararsız bir şekilde gayet iyi bir şirketle anlaşarak güvenilir bir internet alt yapısı oluşturdum. Sanırım bu alt yapı yazı yazamayacağım yaşlarıma kadar devam edecek.

Nihayetinde (hosting firmasının yardımıyla hosting olayını da kavradım-kavramaya devam ediyorum) yeni şeyler öğrenerek hayatımı sürdürmeye devam ediyorum. Her ne kadar büyük işler yapsamda etrafımdakilerin kabullenmesi gereken bir durum var: 17 yaşında lise 3 öğrencisi bir vatandaşım.

Kariyerimi bu denli sert bir zemine oluşturma amacım ise kesinlikle iş bulamama düşüncesi. Öyle bir düşünceki lise sonlara yaklaştıkça bu düşünce sancıya dönüşüyor. Yaşıtlarımın bu kadar ciddi bir düşüncede olduğunu düşünmüyorum. Onların daha mühim işleri var (karı-kız) yine Nihayetinde ben kendi rotamı izliyorum. Takdir edersiniz ki meslek lisesi bitirip ilk yılda fakülte kazanmak imkansıza yakın bir şey. Çünkü: meslek(teknik) lisede alana göre meslek eğitimi veriliyor. Ben 4 yıldır Bilgisayar, Teknoloji, Proğramlama alanlarında uzmanlaştırılmaya çalışıyorum ama ÖSS gibi sınavlarda benim sorumlu olduğum alan (sayısal) matematik, fizik, kimya, biyoloji vb.. 4 yıl fakülte bitirdiğim takdirde matematik mimarı sıfatına yakın bir ünvanım olacak ama dediğim gibi bunu ilk yıl başarmak çok zor. Büyük ihtimal ilk yıl ÖSS hakkımı deneme sınavı olarak değerlendireceğim. Ve ikinci sınava dershane kapılarında hazırlanacağım. Umarım 4 yıl hayalimi gerçekleştiririm ama olmazsa da çok sarsılmaz dünyam. Çünkü bu duruma kendimi ŞiMDiDEN alıştırdım. ve nihayetinde 2 yıl bir üniversite okuyacağım. dikey/yatay geçiş olayını her 2 yıllık öğrencisi gibi deneyeceğim. Olmazsa yine yıkılmam :) mesleğimi icrâ edebileceğim bir çalışma alanı ayarlayacağım ve hayatımı sürdüreceğim. Sonuçta pek bir şey istemiyorum. Kendime ait bir evim ve düzenli maddi gelirim olsun yeter.

Çok uzattım yine: sadete gelmek gerekirse Teknoloji gibi çok hızlı gelişen bir alanda meslek seçtiyseniz gündeme en az kendisi kadar yakın olmalısınız. Ben şuan bunun peşindeyim.




Sükuneti boz

Yorum yap