Adam sandım Adem'i

iyi akşamlar günlük,

Bu yazımda sana; Kimya dersinden sorumlu Adem KAYA isimli hocamın yaptığı terbiyesizliği anlatacağım.

Terbiyesizlik??

EVET!

Nihayetinde 11'ci sınıf öğrencisi bir bireyim. Doğru bulmasam da akranım(yaşıtım) Babalar var. Ve ben bu yaşta ödev yapmadığım için tokat atılabilen biriyim.

Bireyim.

Birey.. // Beni yaşar usta moduna sokmayın ulan!

Neticede tek tokat atılan öğrenci ben değilim. ilkokul öğrencileri gibi ödev kontrolüne izin veren 15+ öğrenci benimle aynı muameleyi gördü. Öğretmenin öğrenciye vurma hakkı var mı? varsa bu hakkı savunanları ringe davet ediyorum.

Birşeyler öğretebilirsem ne mutlu bana!

Eğitim sistemimizi düzeltmiyor diye MEB'e sitem edişim boşunaymış! Adem hoca gibi hocalar olduktan sonra bu sistemden dayak atılarak iş öğretilen işçiler dışında hiçbir şey çıkmaz!

Şayet okursanız bu yazıyı size bir mesajım var Adem hocam;

illa kavga etmek istiyorsanız Eşit şartları sağlayabilirim.. en uygun spor salonunda istediğiniz savunma sanatı alanında müsabaka yapalım!




5 yorum:

  1. Sesimiz ol Safa
    Arkandayız :)

    YanıtlaSil
  2. yanımda ol kardeşim :) isterim ki herkes sesini duyursun ancak böyle başarılı olabiliriz.

    YanıtlaSil
  3. Öğrenci isyanı başlatalım.Öğrenciyiz biraz destek verin ! Sene 2011 hâlâ öğrenciye tokat,dayak.Gelişelim artık.

    @NiLüFeR e katılıyorum.Sesimiz ol Safa !

    YanıtlaSil
  4. oo sefa çok guzel yamışın kardeş

    YanıtlaSil
  5. haklısın kardeşim dün bana da tokat attı. verdiği ödev de ödev olsa

    YanıtlaSil