Bir gül bıraktım

ıslak Günlük..

Bu sabah ne yağmur yağdı öyle yav. Tamda beni bekliyormuş mübarek.. Bilmem kaç kilometre yukardan rotasını çizmiş üzerime düşüyor koca koca yağmur taneleri.

Bir müddet bir binanın gölgesine sığındım tam yağmur dindi derken yeniden başladı. Üstelik geç kalıyorum.. O yağmur altında koştur koştur geçte olsa yetiştim. Kahretsin ki sudan çıkmış balık değil denizi yanında taşıyan goril misali ordan oraya savurdum suları. Tekrar eve dönünceye kadar nasiplendi her yer..

Yağmuru hep sevmişimdir. Hep gezerim yağmurda ama iş başka arkadaşlık başka

Sinan özen - Kapına kırmızı bir gül bıraktım

Buradan beni seçen yağmur tanelerine seslenmek istiyorum; buharlaşamazda bir daha gökyüzüne ulaşamazsınız inşallah :D Şaka şaka keyfinize bakın.




3 yorum:

  1. Yağmur 5 gün daha yağacak :)

    YanıtlaSil
  2. ben dersimi aldım yağmur dinene dek yürümek yok ;)

    YanıtlaSil
  3. evden dışarı çıkmayacaksın o zaman :D

    YanıtlaSil