Nereye baksam Behati!

Varlığından yaklaşık 3 ay evvel haberdâr olduğum Victoria Secret Melekleri'nden Behati Prinsloo'ya açık mektubum:

Sevgili Behati,

Buralar hep sensiz.. Klonlama falan var diyorlardı ne oldu o iş? yapsınlar ya senden birkaç düzine :) birtanesi benim kaptırmam kimseye. Valla öyle seviyorum bak seni.. Belki hayranlığın aşmışlığıdır ama seviyorum kanımca. Öyle ki: artık nerede güler yüzlü kız görsem sen geliyorsun aklıma. Bazen Ezgi Asaroğlu aklımı çeliyor ama yerini kapamaz korkma. Unutmadan buralar hep sensiz.. Heyecanlıyım pek bişey yazamıyorum. Ayrıca Pink kreasyonuna cuk oturduğunu belirtmeliyim. Cuk oturmak tabiri biraz tuhaf biliyorum, ama buralarda öyle diyorlar. Ve genelde açık mektubu isyan/sitem amacıyla yazarlar ama ben sana niye isyan edeyim ki? neticede Allah'ın özenerek yarattığı bir kulsun. Sahi bu çok kurcalıyor kafamı.. bizim dışarıda gördüklerimizde oksijen yakıyor sende? nasıl oluyor bu iş yav? :S

Son olarak: açık sözlülüğüne hayranım. Kendine iyi bak sevgili Behati!





3 yorum:

  1. " Buralar hep sensiz.. Klonlama felan var diyorlardı ne oldu o iş ? yapsınlar ya senden bir kaç düzine :) " yazısına güldüm :D Keşke ingilizce yazsaydın,bu yazının linkine tıkladığında ' benim hakkımda ne yazmış bu adam? ' diyecektir diye düşünüyorum :D

    YanıtlaSil
  2. o kadar ingilizcem yok :D

    YanıtlaSil
  3. Yazının sonuna "I love you Bahati" yaz :)

    YanıtlaSil