Azıcık delikanlı ol

! Hakaret içerir


içinde bulunduğum nesil çok tuhaf.. Herkes birbirinin açığını arıyor sanki devlet başkanıyız anasını satim. Açığı aranacak kadar rütbe sahibi olmadık ki! ne bu çekememe duygusu?

Kendini insan yerine koyan bir yığın arkadaş etiketli DiNGiL birbirinin açığını arayıp duruyor. Üstelik "kardeşim şu yaptıkların yanlış" demek için değil "hahahahahahahahahaha.... mala baaaakkkkk..." demek için. Adam mısın lan sen? insanlığından utan lan! ŞEREFSiZ! Ne var bir başkasının hatasını bulmakta?

Bir ortam içerisinde onu bozmakta ne var? Kazancın ne lan senin? Bir başkasını bozarak prim mi yaptığını sanıyorsun?

Okulda çok rastlıyorum bu tip arkadaşlara, adam yerine koyarsınız muhabbet edersiniz; bulduğunu düşündüğü bir açıkla sizi alaşağı etmeye çalışıyor. Beceremese bile bu girişimde bulunması bile Türklüğünden, insanlığından şüphe etmeme sebep! "Gülme! eğlenme" demiyorum! başkasını küçültme!

Sadece arkadaşının açığını arayanlara değil kızgınlığım. Bide ufak çaplı laf dalaşlarını güçlendirmek için "oo ne dedi, bana dese döverdim" gibi gaza getiren orospu çocukları var. Katledilse haklarını savunmam.




1 yorum: