Çay yoldaşım

Sevgili günlük..

Canım sıkılıyor lan.

Lan dedim kusura bakma blogumdaki günlük girdilerimde pek kullanmam bunu. Alış ama.. hayat bunaltıyor adamı. Nereye kadar nezaket?

Çay yoldaşım dediysem fedakar bir dost ya da sevgili gelmesin aklına. Beni bilirsin günlük, en rahat halim yalnız halimdir. Ayrıca geldide güzelinden manita; ben mi kovdum?

Çay yoldaşım dediğim bilgisayar karşısında dergi, haber ve bilumum blog takibi esnasında. Arkada çalan fon müzikleri pek ziyade..

safagayret.fizy.com adresinde dinlediğim bütün müzikler var ama trance sayfası tam bir çay yoldaşı. Hiçbiri sessiz sakin değil ama kısık sesle arkada mırıldanırken güzel kızların adımı fısıldayarak yaptığı bir masajı aratmıyor.



Zaten bu şarkı tam benlik.. okurken takip ettiğim blog postlarını.. aklım uçuyor bazen. Bazı yazılara denk geliyorum ki gülmeden alamıyorum kendimi. Malumatınız şarkı adının meali (where is my mind) aklım nerde. Karikatür gibi blog yazılarına rastlıyorum ve bu tarz şarkılar arkada mırıldanıyor.. değmeyin çay keyfime.

Ayrıca izleyenler bilir şarkı Fight Club(dövüş kulübü) filminin soundtrack'ıdır.

Bazen düşünüyorumda çok basit şeylerle mutluluğu bulabiliyorum.

Küçükken (9-11 yaşlarında) Garfield çizgi serisini takip ederdim. TRT sağolsun.. saatini bilmesemde televizyonu açar-açmaz Garfieldle karşılaşırdım. Belkide bir canlının bu denli tembelliği dikkatimi çekiyordu eğlendirirdi beni. Ve takip ederdim ister-istemez. Mutlu olurdum onun başlangıç müziğiyle televizyonun açıldığını görünce.

Herneyse şimdiki dinlediğim müziklere gelelim. Selena Gomez ne kadar tatlı bir kişilik öyle yav :) Her şarkısını dinlerim sıkılmadan. Tabii Bu kritere uygun en üst düzeyde Au Revoir Simone var. Bayılıyorum bu kızlara, bu işin üstadları bence.

Zaten trance müzik denilince dinliyorum ne varsa.. Ayırt etmiyorum pek.



O kadar şarkı paylaşıyorum yıllardır dinlemekten usanmadığım Au Revoir Simone remix'i müziği paylaşmadan edemem.

Friendly Fires - Paris (Aeroplane Remix ft. Au Revoir Simone)

Adidas'ın bir reklamında patlayan bu şarkı. Hemen hemen iki yıldır vazgeçilmezim. Zaten işin içinde Au Revoir Simone var gerisi teferruat ;)

Tabii müzikte bitmiyor iş.. müzikler çalarken okuduğum blog postları acaip etkiliyor. Bir ara çok yakından PuCCa takip ediyordum ama şimdi bakamıyorum fazla.

PuCCa gibi açık-saçık yazılar yazan bayan blog yazarları bildiğiniz üzre ülkemizde büyük beğeni kazanıyor. Bende beğenenlerin yanındayım. Zaten blog yazan herkese saygı duyuyorum blog kardeşliğinden midir nedir.

Yav yazmazdım ben böyle yazılar. Hiç bir konuya parmak basmayan bir yazı oldu. Tuhaf oldu..
Çayıma ilaç falan mı karıştırdılar acaba? neyse bi dvd izleyeyim ben. Kal sağlıcakla günlük.




Sükuneti boz

Yorum yap