Dinlerim dinletirim

Bazen sabah uyanınca aklıma gelen tek şey müzik oluyor. "Delimiyim lan ben" diyorum sonra tepki alıyorum "soru eki olan mi ayrı yazılır" tamam diyorum kendi kendime devam ediyorum müzikli bir güne..

Şu günlerde pek eski müzikler dikkatimi çekiyor. Sağdan soldan anımsıyorum falan.

Nena - 99 Luftballons

Bu şarkı aklımda kalmayı becerebilen tek alman eseri.. Alman sanatcılara önyargılı değilim ama ne bileyim takip etmiyorum herhalde o yüzden alman şarkı bulamıyorum saatlerce düşünsem bile. Ama bu şarkı playlistimin vazgeçilmezi.




Gelelim madonnaya..

Madonna deyince madonna geliyor aklıma. çok açıklayıcı olduğumu biliyorum. Şu şarkının madonna'ya ait olduğunu bilmeyen bir çok arkadaşım olduğunu öğrendim dinletince.. Güzeldir güzel..

Madonna - Hung Up

Madonna diyelim geçelim yorum yapmak bana düşmez.



Feist feist...


Ve pek bilinmeyen kadife sesli kadın.. Hayallerimi süslüyor. Bu cümleyi kurmadan önce resmini bile görmemiştim şimdi gördüm. iyiki gördüm. Au Revoir Simone'yi herhangibir kategoriye sığdıramadığım için müzik listelerimde kendi adında kategori oluşturuyorum Feist'te o tarz..
Üstelik bu şarkı bana iki tane müthiş kadını hatırlatır.. biri Hollie Swain(modeldir kendisi) diğeri Hollie rumuzlu webcam show kızı ;) ikincisi ağır bassada Swain'in hakkını yemeyelim :) Feist - ınside and Out


Bu kadar güzel kadınlardan bahsettik Norah Jones'i es geçmek bana yakışmaz.

Norah Jones'in sesi böyle tarifi imkansız bişey.. Kedi canını senin. yani.

Aslında "sunrise" şarkısını ekleyecektim buraya ama istediğim versiyonunu bulamadım. December'da fena sayılmaz.
Norah Jones - December




Sükuneti boz

Yorum yap