Gmail for domain

Neredeyse bir haftadır onay bekleyip durduğum gmail for domain başvurum dün kabul edildi.

Avantajları pek fazla.. 50 tane bedava @safagayret.com uzantılı mail adresi alabileceğim gibi sınırsız sayıda takma ad servisi var.

  • Takma ad servisi


Takma ad servisi çok farklı bir sistem.. bütün iletileri tek bir gelen kutusuna topladım. Bu yöntemle beni ilgilendiren hiçbir e-postayı kaçırmamış olacağım. Nasıl çalışıyor tam olarak bilmiyorum ama DNS MX kayıtlarıyla endekslediğini düşünüyorum.

rastgele bir ön ad'a gönderilen e-posta info[et]safagayret.com gelen kutusuna düşüyor. rastgele[et]safagayret.com adresine gönderilen de dsadsadsa[et]safagayret.com adresine gönderilen de info'ya düşüyor. Üstelik bu adlarda bir e-posta hesabının olmasına lüzum yok.
(@ leri [et] şeklinde yazmamın sebebi spam botlar..)


  • Sunucu rahat


Kendi mail servisim(webmail.safagayret.com) hosttan kemirdiği için kullanmak istemiyordum. Gmail for domain hızır gibi yetişti. safagayret.com uzantılı e-postamı hosta cüzi bir yüklenmeyle kullanıyorum.

  • Geleceğe dönük


Gmail for domain premium hesap sunan bir hizmet ve premium hizmet sunan hizmetleri pek sevmem aslında. Birgün bir açıklamayla premium kullanmayanları hesabı silinecekmiş gibi hislere kapılıyorum. Ama söz konusu şirketin google olması azıcık rahatlatıyor.

Host hizmetimi ölünceye dek sürdürmeyi düşündüğüm için kendi alan adımla e-postalı iletişimim resmiyet kazanacak.




Sükuneti boz

Yorum yap