Dersimiz: Boşvermek

Ders dediysem yanlış anlama sevgili not defteri. Kendimi öğretmen statüsünde gördüğüm falan yok. Bak aslında konumuz bu ;)

Yaşamak nedir?

  1. Sabah kalkıp kendine geldikten sonra bir bardak çay.

  2. Koş koş.. otobüs kaçıyor.

  3. Otobüste binlerce hikaye var.

  4. Otobüs durdururken ki stres..

  5. Hadi hayırlı işler.

  6. Çalış - çalış..

  7. Beğenmeyecekler.

  8. Evi işe taşı ama işi eve getirme.

  9. Çok çalışırsan terfi edebilirsin.

  10. Çok çalış - çok çalış..

  11. Evlenelim artık yaşımız yerinde.

  12. Kafa dengi bir kız bulayım.

  13. Aşk ne tuhaf...

  14. Yeni bir ailenin içerisine gir.

  15. Çoluk-çocukta var.

  16. Dur. YETER


Yaşamak bu mu? Herkesin yaptığını yapmak ya da herkesin beğenisini kazanmak?

Neresi yaşamak lan bunun? Bu bildiğin başkası için yaşamak..

Başkası bizim için yaşar mı ki?

Yazının konusunu hala anlamadığını biliyorum günlük. Hadi başlığı tekrar oku neymiş? "Boşver"

Hayır "boşver" değil "boşvermek"!

Siktir et kardeşim artık "boşver"

Boşver ki: yaşadığını anlayasın.

ne diyor Fight Club? "Hepinize bir ev ödevi: önümüzdeki haftaya kadar birine yenileceksiniz!"

Yenileceksin ve sadece kendin üzüleceksin.

Kendin için. kendini üzeceksin.

Anlam çıkarmanı istemiyorum bu yazıdan sevgili not defteri.

Ruh halim bu.. anlıyormusun? Boşverdim bazı şeyleri.

Ne var ulan yaşamakta?

Yanlış anlama öl demiyorum. Zaten isteyerek ölürsen(intihar) islam(ve bir çok din) inancına göre günah kazanırsın.

işte mantık budur. Bu kuralı çiğnemeden ne halt edersen et. Küfret diyor kafamın diğer kısmı. Yarından tezi yok ara bütün öğretmenleri ağızına geleni söyle. Bu eğitim sistemini buraya getirenlere.. tek tek ulaş ve gayet argo şekilde aklındaki ilet!

Detayları düşünme.

Bak sana "boşver" diyorum ya. Bunu bile boşver. Sadece yaşa ama kendin için. Birgün hayatın anlamını kavrayacaksın sanıyorsun. Yanılıyorsun dostum hayat sandığın kadar adil değil. Kimileri koşabilecek ayakkabıları olmadığı için üzülürken başka biri koşacak ayakları olmadığı için üzülüyor. Trajedi değil hayat!...

Bunu da boşver. Kendin için yaşa. Herkes kendi için yaşasın. Yaşasın! ne sen ne-de ben umursayalım bunu.

Hadi hep beraber küfrediyoruz. Gökyüzüne doğru.. belki martılara denk gelir..

-Orospu çocuklarıııııııııııııııııııııııııııı

Takmıyorum kafama hiç bir şey..

Takarsam daha iyi olmuyor hayat. Boşveriyorum yaşayarak.

bak bişey buldum yaşayarak kelimesinden ilk 4 harfi at (yarak)

Yanlış adres tarif ediyorum insanlara. Zaten yön bilgime güvenmiyorum pek..

Bu yazıyı okuyacak sevgili aile büyüklerim, ve bilumum eğitimime katkı sağlamış herkes -kameraya el sallarmısınız?


Hadi hep beraber: "BOŞVERRR"




Sükuneti boz

Yorum yap