Aşkların en saçması

Kendi aşk biçemim hususunda bu kadar cesur bir başlık atabildiğim için öncelikle kendimi kutluyorum :D

"Senin aşkın niye saçma ki lan" dediğini duyar gibiyim günlük.. açıklama geliyor.

Aga ben bi kız seviyorum meselam, o kızla manita olmak istemiyorum. Ama seviyorum iyi mi?

Yani bildiğin seviyorum. Kıskanıyorum ama sevgili olmayı istemiyorum. Çünkü bi sorun çıkacakmış gibi.. Aşkların en güzeli O'nu uzaktan sevmek düşüncesinde değilim. Ama kıza gidip "seni seviyorum" diyemiyorum.

Aslında diyorumda.. Demek istediklerimin tamamı çıkmıyor ağzımdan. Çünkü saçma! saçma bir konuşma yapacakmış gibi hissedip susuyorum ve teklif yarım kalıyor. Ama bunun yarım kaldığını düşünende benim :D

Biliyorum azıcık kafan karıştı günlük üstteki cümleyi örnekle izah edeyim:

Şimdi yaşıtım biri, güzel bir kızı sevip ona teklif etmek istediğinde yaptığı şu: "seni seviyorum kız arkadaşım olurmusun." heh ben bunu demek istemiyorum ÇÜNKÜ; şimdi kız arkadaşım olsa nereye kadar nasıl götürebileceğiz ki bu ilişkiyi? Yaşımızdan dolayı en fazla iki hafta kadar sevgili olacağız. Aman ne sevgili..

Sevgilim dediğim kızın elinden bile tutamayacağım. Hani diyorlar ya "liseli aşıklar gibi" bizim olayda gibisi fazla biz liseli aşıklar olmuş olacağız. Sevgilimin en yakın arkadaşıyla muhabbet etmekten sevgilimin yüzünü göremeyeceğim. Komik ama gerçek.. Şuan sevgilisi olan her liseli bunu yapıyor. Ben bunu istemiyorum.

Ama seviyorum..  // Kız çok güzel olum öyle böyle değil lan günlük.

Benim düşüncem kısa vadeli aşk değil. ileriye dönük evliliğe kadar gidiyor bak o kadar diyorum günlük. Benki; bir kıza bağlanmayı yanlış bulan ben.. evlenebilirim bu kızla. Ama şimdi gidip konuşsam "seni seviyorum kız" desem O'da onaylasa iki haftayı geçebilecek miyiz ki?

Yok yok gidip konuşmam bu sefer. Hep yarım kalıyor söyleyeceklerim.

Nedir benim yapmak istediğim biliyormusun günlük?

Küçük bir sözleşme sunacağım kıza. Ama sigortacı gibi değil. Mahcup ve üzgün bir şekilde, "seni kaybetmek istemiyorum" tavrında bir sözleşme.

Sözleşmede şunlar olacak.

  • Bu aşk bizi zırt-bırt mesajlaşan insanlara dönüştürmesin.

  • Facebook profilin sende kalsın, MSN hesabının şifresinide verme.

  • Facebook hesabım yok zaten.. MSN'de kullanmıyorum. Varolan özel mesaj servislerimin(e-posta, twitter) şifrelerini isteme. ("kimle yazışıyosun" diye gel yanıma bak)

  • Telefonunu kontrol etmeyeyim, sende benim telefonumu kontrol etme.

  • Öyle en ufak anlaşmazsızlıkla birbirimizi kırmayalım. insan gibi oturup konuşalım. (sonuç olumsuzda olsa)

  • Ciddi bir ilişkimiz olsun.

  • Başbaşayken her türlü saçmalığı deneyebilecek kadar cesur olalım.

  • Gururu aşk içerisine karıştırmayalım. (aşkta gurur olmaz)

  • Herşeyi bu yaştan yaşayıp bitirmeyelim. Evlilikten sonra yapacak şeylerde olsun.

  • Hedefimiz evlilik olsun.

  • El-alemin dediğine göre değil, birbirimize göre hareket edelim.

  • Kendi halinde bir yaşantımız olsun. Birbirimizi yıkıcı eleştirmeyelim.

  • Hatalarımızı-yanlışlarımızı açık açık konuşabilelim, aracılar olmasın.

  • Birisi sırf benim arkadaşım diye senin söz hakkını elde etmesin.

  • Birisi sırf senin arkadaşın diye benim söz hakkımı elde etmesin.

  • Hep geleceğe dönük yaşayalım. Evlilik hedefimiz olsun.

  • Yanlış anlamalar yüzünden okul çıkışlarında kavgalar etmeyeyim (bıktım disiplin cezalarından, sadece hakedenleri döveyim.)

  • 14 Şubat'ta hediye eşya satıcılarını/kuyumcuları zengin etmeyelim.

  • Arkadaşlarınla vakit geçirmek için benden izin isteme, Ama haberim olsun.

  • Arkadaşlarımla vakit geçirmek için senden izin istemeyeyim, Ama haberin olsun.

  • Her fikrime hemfikir olma, ama hep aykırıda yaşamayalım.

  • Her fikrine hemfikir olmamı bekleme, ama hep aykırıda yaşamayalım.

  • Katı kurallarımız olmasın. Esnek yaşamasını bilelim.


Gibi bir yığın kurallarım var ama önem verdiğim tek kural "Hedefimiz evlilik olsun" bu kural dışında bütün kurallar esnesin değişsin. O ne isterse o olsun.

işte bu yüzden yaşamak istediğim aşk'a saçma diyorum. Sonsuza dek süreceğine inandığım için saçma..

Ne olur lan sanki günlük? ne olur gerçekten fikirleri fikirlerime uyan bir kız bulsam ve hiçbir şey bize engel olmasa.. ciddi ciddi evlensek!




Sükuneti boz

Yorum yap