Nereye baksam Ezgi!

Dün gece animasyon yaparken sulanmış beynimi rahatlatmak için TV kanallarını gezeyim dedim Kanal D'de Disko Kralı var, tam açtığım sırada bu geceki konukların vtrsi girilmiş. Birde ne göreyim Ezgi ASAROĞLU! bıraktım işi gücü geçtim TV karşısına..

Pek söz hakkı vermiyor olsalarda, 5-10 dakikada bir onun gülümseyen yüzünü görmek iyi geldi. Tabii o kadar yorgunluk üzerine sabaha kadar izleyemedim, saat 2 sularında göz kapaklarıma yeniliverdim.

Zaten pek söz hakkı gelmiyordu....

Kayıtlara geçsin, hali hazırda internette geniş hayran kitleleri yok. Ama önder olmaya hazırım. Böyle bir güzelliği tek farkeden ben değilimdir diye düşünüyorum.




1 yorum:

  1. İlkten pek o kadar güzel gözükmemişti gözüme ama Leyla ile Mecnun'daki hâlini görünce harbi çok güzel kızmış.

    YanıtlaSil