Daha dijital yaşam

Mart ayından sonra proje maratonu yerini daha hafif bir maratona(sınavlara) bırakacak bu sebeple azda olsa insan gibi yaşamaya başlamış olacağım. Bu tarz (sözde) rahat zamanlarda daha çok proje ürettiğimi farkettim.

Proje yarıştırma safhasından kurtulunca daha dijital bir hayata adım atayım diyorum. Bu yakın gelecek benim için daha sosyal ve daha topluma yönelik olacak. Önümüzdeki yıl üniversite sınavına katılacağım için bu tarz topluma karışma girişimlerini benimsemem gerektiğini düşünüyorum.

Topluma karışacağım ama toplumda teknolojiden uzak değil. Herkesin elinde bir cep telefonu(hatta bilgisayarı) facebook, twitter kasıp duruyorlar. Kimisi kariyer peşinde kimisi manita. Her neyse ben bu dijital yaşama fonksiyonel bir solukla gireyim diyorum. Facebook kullanmadığım aşikar. Fotoğraflarım için PicasaWeb, videolarım için YouTube kanalımı kullanmayı düşünüyorum. Tabii ki her bir içeriğe eş zamanlı olarak Not defterim(blogum)'den erişilebilecek.

Dahası Google'ın bir çok hizmetinden yararlanarak internette gerçeğe daha yakın bir hayat akışı sunacağım. Birileri merak eder diye değil. Gündemden notlar tutuyor olmamın sebebi gelecekte, geriye dönüp şu tarihte neler yapmışım dediğimde cevap bulabilmem için.

Önümüzdeki aylarda başlayacağım (topluma karış!)dijital yaşantımı şimdiki asosyal hayatımdan ayıran en büyük özellik dijital kameram olacak. Uzuuuuun süredir kişisel(cep) telefon kullanmıyorum ve bu konuda direnişimi varabildiğim yere kadar sürdüreceğim.

E, nasıl olacak (topluma karışık)dijital  yaşam dersen, dijital kamera falan düşünüyorum günlük. Bakacaz artık.

Tabii ki bu devrim Not defterim(blogum) açısındanda yenilikler ve düzenlemeler gerektirecek. Sırasıyla kategorileri düzene sokma, videoları ve görselleri belirginleştirecek bir blog bileşeni gibi yenilikleri bloguma karıştırmak için yine asosyal biri olacağım :D uygulama yapmak, geliştirmek kolay değil :D

Sanırım dijital yaşamın en büyük götürüsü şiir ya da benzeri düşündürücü sözler yazamayışım olacak.




Sükuneti boz

Yorum yap