Bu şarkıların Allah belasını versin

Lan günlük O'nu düşünmeden edemiyorum yav. Az önce bildiğin inşaatta çalıştım bildiğin harç yaparken bile aklımda Civ civ 2 var. Nasıl ederim de unuturum diye düşünürken arabanın birinden "Ah bu şarkıların gözü kör olsun" sesleri yükseldi. Tam da böyle unutuyormuşum gibi gibiydim. Allah belanı vermesin Tan!

Hayır o değil Fırat'a benzetmeye başladım kendimi. Hani kötü sözler söylememeye çalışıyorda beceremiyor ya.



En geç pazartesi gidip konuşacağım kızla. En fazla ölürüm :) konuşacağım.




3 yorum:

  1. Konuş yada birini konuştur :)
    Kafayı yeme yolunda ilerliyosun yoksa :)

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle, kafayı yemeden konuşmam lazım. araya aracı koymak yok. polisi bu işe karıştırırsam ?! +!'^4'^*= önce kadınlar ve çocuklar %&//%&%......................... gitti kafam.

    YanıtlaSil
  3. Sen git pazartesi bi an önce konuş
    Senden ses gelmezse ben polisi işe karıştırırım merak etme :)

    YanıtlaSil