1

Çok sıkıcı bu pazar.

Sıkıcı gerçekten,

Dünde sıkıcıydı,

Ondan önceki günde.

Yarında sıkıcı çünkü pazartesi.

Sıkıldım "enter"a basmaktan.

Duramıyorum ama

Enter enter

eeeeeeen

terrrrrrrrrrr

Çok sıkıcı bugün,

Hep böyle saçma-sapan blog yazanlara kızardım. Birdaha takip etmezdim falan.

Kızmıyorum şimdi. Bloglar sahibine aittir istediği gibi atını koşturur bizene :)

Hâla sıkıcı bugün.

Belki başkaları mutludur? Sahi dünya ne tuhaf ya. Şu an belki 500 kişi ölüm döşeğinde, belki 1000 kişi dünya evine girecek bugün. Belki 2000 tane bebek geldi dünyaya..

Belki 1 kişi intihara teşebbüs etti! Yok yok ölmedi kurtuldu. Erken müdahale! ölmeye lafımız yokta ecelini bekle!

Başka ne olmuş olabilir ki bugün?

Tanışmalar, aşklar falan olabilir. Aslında bu düne daha uygun. Cumartesi herkes eğlence mekanlarında bardı kafeydi belki 3000 kişi aşık oldu bugün. Tamam lan dün.

Şuan http://fizy.com/#s/1r3ji8 usul usul bir melodi var kulağımda. Bu Zaza'nın sesi çok hoş.

Kulaklarımı rahatlıkla teslim edebiliyorum. Nerde kalmıştık, bugün sıkıcı? Harbiden aga ne sıkıcılık bu ya.

Havalarda düzelmedi gitti. Bu mevsimin adını değiştirsinler, ne yaptığını bilmiyor. Şu buruk hava bir tutam aklımı alıp gidiyor.

Buradan yetkililere sesleniyorum YAZ GELSiN! SıCAK'tan korkanın kaşığı kırılsın. O öyle değildi herneyse işte.

Ben gidiyom ya!




2 yorum:

  1. NiLüFeR1/5/11 22:08

    ''Şu an belki 500 kişi ölüm döşeğinde, belki 1000 kişi dünya evine girecek bugün. Belki 2000 tane bebek geldi dünyaya..Belki 1 kişi intihara teşebbüs etti,,

    Biri sıkıntıdan patlıyor, biri üzülüyor, biri çok mutlu...
    Hayat ço...ok saçma (:

    YanıtlaSil
  2. çooooooo................ooooooooooooooookkkkk

    YanıtlaSil