Gerçek Sözlük devrimi

Gerçek Sözlük'ün şuan ki durumu hiç iyi değil. Gerçek Sözlük'te aktif yazar, aktif moderasyon kalmadı. Herkes elini eteğini çekti.

Ben Gerçek Sözlük hususunda tüm inisiyatifimi kullanarak bu devrimi gerçekleştiriyorum

Öncelikli amacım sözlüğe yazar değil moderasyon ekibi kazandırmak. Bu moderasyon ekibini ben idare edeceğim, bu yüzden moderasyon ekibini tanıdığım insanlardan, bu yazıyı okumuş kişilerden kuracağım.

Önceki moderasyona saygım sonsuz falan deyip siyaset yapmak istemiyorum. Öyle ya da böyle Gerçek Sözlük şu anki duruma düştü.

Önceki moderasyonu yazar kadrosuna dahil ettim. Yeni moderasyon kadrosunun tamamı bu yazıyı okuyarak gelenlerden olacak.

safagayret@gmail.com adresine e-posta göndererek ya da aşağıdan yorum yaparak konuyla ilgili bilgi alacaksınız ve istiyorsanız Gerçek Sözlük yönetime katılacaksınız.

Yeni moderasyondan beklentim; sözlüğü sahiplenmeleri. Detayları ilgili ulaşanlara tek tek anlatacağım.

Şu an ki kadroda gammaz ya da moderatör yok.


Yepisyeni bir moderasyon ekibi bekliyorum.

Devrim bu başlıkta an an anlatılıyor.





3 yorum:

  1. eyer gerekiyorsa olabilirim...istersen:)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle gerekiyor :) konuyla alakalı e-posta attım detayları konuşuruz ;)

    YanıtlaSil
  3. ibrahim aksakal16/4/11 20:20

    bu iş okulda bir konuşalım safa

    YanıtlaSil