Baca temizliği

Baca temizliği manevi bir kavramdır. insanların dertlerini ilgili ya da ilgisiz insanlara anlatarak rahatlamasına verilen isimdir. Dertleşmektir dertleşmek.

Dertleşmek istiyorum senle sayın blog . Bir sen anlıyorsun halimden, zira en az tepkiyi senden alıyorum.

isterim ki herkes baca temizliğini vakti vaktince yapsın, birinin yaptığı hatayı içerisinde biriktirip biriktirip daha sonra patlamak yerine yapılan hataları yapıldığı yerde anlatmak. Haykırmak, söylemek. Bu kadar zor olmamalı. Ki sonraya bırakılıp daha fazla hataların birikmesini beklemek şiddetli bir baca temizliği eylemine sebep olur ve sonucunda gereğinden daha fazla insan üzülür.

Bacamın çıkmamış dumanları


Öncelikle aşık oldum, konuşamadım. Epey çekindim falan sonrasında gittim konuştum, sonra bir takım eşeklikler yaptım, bir daha konuştum. Kızın güzelliğinin yanı sıra tuhaf bir şey var. Bir gizem gibi. Bu gizem bağlıyor belki de beni. Hâla unutmaya çalışıyorum ama becerebildiğim söylenemez.

Aslında bu aşk olayını fazla kafama takmazdım ama zamanlama kesinlikle yanlış oldu. Son sınav ayına girmişim sınavlara, okula, projelere, derslere en çok adapte olmam gereken zaman içerisinde aşk en olmaması gereken şeydi.

Nitekim görünen o ki bu, platonik aşk olarak geçmişime kazınmış olacak.

Aşk zımbırtısını bir kenara bırakmam gerekirse, okulda başlı başınca baca kiri! Günde 8 saat ders ve her öğretmen kendisi gittikten sonra eve gittiğimizi sanıyormuş gibi bir yığın projeyi, sorumluluğu üzerimize yıkıp gidiyor.

Neticede Haziran ayının ilk haftasında teslim etmemiz gereken projelerin teslim tarihi birkaç gün ötede. Her projem kabataslak, her projem yarım. En önemlisi Web programlama projem yarım bile değil.

Ne yapayım sayın blog. Böyle teslim edeceğim projeleri, bu kadar vakitte ancak bunu yapabilirim.

Hayır hayır "benim adım hıdır elimden gelen budur" demiyorum, diyorum ki; "öyle sürede böyle ödev"

Baca temizliği şart.




4 yorum: