Flash e-kitap (website)

Grafik animasyon dersi dönem sonu ödevi olan bu projeyi Haziran ayının ilk haftasında teslim etmem gerekiyor. Ben şimdiden bitirmiş gibiyim, açıkcası bulduğum hata ve eksiklikleri düzeltmek te istemiyorum. Çünkü o kadar da önem vermiyorum bu alana. Benim tasarımsal kaabiliyetim maalesef pek yok.

Projeyi henüz teslim etmediğim için düzenlenebilir(.fla) dosyasını şimdilik yayınlamıyorum. Haziran ayının ikinci haftasında yayınlayabilirim.

Ayrıca aşağıdaki önizlemenin yüklenmesi bağlantı hızınıza göre uzun sürebilir.

indirmek için indirin.





2 yorum:

  1. rıza türkmenoğlu6/3/12 01:25

    çok güzel olmuş kardeş benimde böyle bi ödev yapmam lazım acaba paylaşabilirmisin bunu şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. .fla dosyasını aradım ama arşivimde yok. yani imha etmişim. olsaydı kesinlikle paylaşırdım. alternatif olabilecek bir diğer projem belki işine yarar.

    YanıtlaSil