2

son zamanlar pazar günleri sıkıcı oluyor. zira "1" yazımda pazar günü yazılmış.

bir çok şeye küfretmek istiyorum. vaktin yavaş ilerlemesinden şikayetçiyim, ama vakit geçsin de istemiyorum.

Erkan Ogur - Pencere Onu Cicegi

ne olacak vakit geçince?

herkes anne, herkes baba

yok arkadaş ben bu dünya denilen düzene ayak uyduramıyorum.

deliriyorum sevince.

küçük bir kız ya. lise 2 öğrencisi bir kız beni bu hale getirdi.

bir arkadaş gelse anlatsa gülerek dinlerim, "manyaklaşma olum" falan derim. benim başıma geldi. ne yapacağımı bilmez durumdayım.

hayat çok sıkıcı be!

hiç bir şey istediğim gibi olmuyor.

hiçbir şey beklediğim gibi gitmiyor.

hiç bir şey anlatıldığı gibi değil.

ince, küçük, miniminnacık hesaplamalar peşinde herkes.

herkes küçük hesap adamı!

küçük hesap

hiçbir şey istediğim gibi olmuyor.

her zaman haketmeyenler yukarda, tepede, birinci sırada

her zaman haketmediğini düşünüyoruz aynı insanların.

25th Hour filminde, edvırd abimiz her şeye küfrediyor ya.. heh onun gibi küfretmek istiyorum her şeye. her şeye.

ama küfürde havada kalıyor amına koyim.

hangi küfrü gerçekleştirebildik ki.

hiçbi rşey istediğim gibi gitmiyor.

hiçbirş ey planlandığı gibi değil.

ben aşığım be! aşık!

her saniye birini düşünüyor olmam, yaratıcıya hakaret.

aklı, vakti, enerjiyi sadece bir kızı düşünerek harcıyor olmam, yaratıcıya küfür.

ama o kızda yaratıcıyı görüyorum sanki.

sanki o kız yaratıcının varlığını hatırlamam için yaratılmış.

ben hiç unutmadım ki kul olduğumu.

zaten bende yanlış olmaz, olduysada yanlışlıkla olmuştur.

ıyk! kaldı mı lan böyle espriler.

bide bu ahlak var amına koyim. "iğrenç espriler" diye aratıyorsun, bir yığın espri çıkıyor sözde millet "tü - kaka" diyerek yayınlamış. ama herkes gülüyor, seviyor içten içe.

ahlakını-z kim!

hiçbirşe y istediğim gibi olmuyor..

ben gidiyom ya!




Sükuneti boz

Yorum yap