Konfeksiyon ve Tekstil stok takip programı C#

Nesne tabanlı programlama dersinin dönem sonu ödevi olan bu ödevimi kaynağı açık bir şekilde paylaşayım dedim. Birilerinin işine yararsa ne mutlu bana.

  • Programı yaklaşık 3 saatte bu hale getirdim mutlaka eksikliklere buglara rastlanacaktır. Eksikleri yorum ya da e-posta olarak bana bildirirseniz düzeltirim.

  • Veritabanı olarak veri.accdb dosyasını kullandım (MS-Office Access)

  • Tasarım hiç hoş değil. şu sıralar yoğunum pek vakit ayıramıyorum bu derse.
indirmek için indirin.
açılan ekranda ctrl + s veya dosya + indir yaparak indirebilirsiniz.




4 yorum:

  1. Siteye Konfeksiyon & Tekstil stok takip programını koymuşsun bende C# programı olmadığı için açamıyorum ben bu stok takip programını visual basic ile yapacağım. Bana yaptığın stok takip programının görüntülerini yollayabilirmisin?
    Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. açabilmek için c# programı felan kurmana gerek yok. projeyi Visual Studio programında açabilirsin. görüntüler de kodlar da açık.

    umarım yardımcı olabilmişimdir.

    YanıtlaSil
  3. selam programı incelemek istedim ama indiremedim benim böyle bir programa ihtiyacım var yardımcı olabilecek arkadaş varsa sevinirim bizimbutik@msn.com

    YanıtlaSil
  4. Mustafa "indir" linkine tıklayıp, açılan sayfada CTRL+S yada File/Download yaparak indirebilirsin.

    YanıtlaSil