Yapamıyorum ulan!

(Serbest kürsüm)


Evet ulan!

Arkadaş öğrenciyiz diye bu kadar da vurulmaz ki. öldük anasını satim yeter!

Dönemin başından beri kaç tane projeye başladığımı, kaç tane proje bitirdiğimi sayamam sana kürsü.

Yok efenim bilmem kaçıncı sınav yerine şöyle bir proje, yok efenim bilmem kaçıncı sözlü notu için böyle bir proje.. Yeter anasını satim bendeki de can!

O kadar projeyi yaptım da ne oldu diye düşündükçe önüme koyulan yeni ödev-projeleri yapma isteğim kalmıyor.

Kalmadı!

Sağolsun(!) Hasan Kirik hocamız bir gram ders anlatmadan bir yığın ödev yıkıyor sırtımıza. Sırf Grafik animasyon dersinden verdiği projeleri yapsam 4 aylık süreçe sığdıramam.

"Ulan ne öğrettinde ne istiyorsun şimdi" demek istiyorum ama bu yılda sınıfta kalırsam resmen ve hukuken "eğitim hakkı"m doluyor. Okuldan kibarca siktir ediliyorum. (bkz: tastikname)

Hayır bir insanda azıcık şeref, haysiyet olur yav. Ne öğrettin ulan bir yıldır ne öğrettin de, ne bekliyorsun?

Hayır bizim sınıfta da ibnelik var. Tepkisini koysa, olay karşısında koyun gibi kalmasa bak bakalım o kadar proje-ödevi verebiliyor mu?

Böyle "öğretmenlik" ünvanını haketmeyen varlık(!)lar yüzünden; Asıl gerekli derslerin, saygı değer öğretmenlerin proje-ödevlerini yapamıyorum/yetiştiremiyorum.

Bak kürsü, şu andan itibaren Haziranın 1'ine kadar yetiştirmem gereken ödevler;

  1. Hasan Kirik - Adobe Flash ile hazırlanmış konusunu benim belirleyeceğim Website.

  2. Harun Yıldız - Adobe Dreamweaver ve Visual Studio Asp.NET C# kullanarak konusunu benim belirleyeceğim Etkileşimli Website.

  3. Harun Harmancı - Konfeksiyon, tekstil fabrikasının stoklarını tutan/hesaplayan program.

  4. Ünal Kalaycı - En az 8 sayfadan oluşan dergi ile gazete karşımı formatında kitapçık.


Bunları 3 hafta içerisinde yapmam gerek. nereden, nasıl, hangisinden başlayacağım hususunda hiç bir fikrim yok!

Kesinlikle yapmam gerekenler;

  1. Harun Yıldız - Adobe Dreamweaver ve Visual Studio Asp.NET C# kullanarak konusunu benim belirleyeceğim Etkileşimli Website.

  2. Harun Harmancı - Konfeksiyon, tekstil fabrikasının stoklarını tutan/hesaplayan program.

  3. Ünal Kalaycı - En az 8 sayfadan oluşan dergi ile gazete karşımı formatında kitapçık.


1 (Harun Yıldız Web tasarım ve programlama) baraj ders, yapmazsam sınıfı geçemeyebilirim. + Harun Yıldız hocama saygısızlık olur.

2 (Harun Harmancı Nesne tabanlı programlama dersi) yapmazsam Harun Harmancı hocama saygısızlık olur.

3 (Ünal Kalaycı Dil ve Anlatım) baraj ders, yapmazsam sınıfı geçemeyebilirim. + Ünal Kalaycı hocama saygısızlık olur.

Bu durumda Hasan Kirik hocamın(?) Website proje-ödevini sallantıya alacağım. Diğerlerini yetiştirebildiğim takdirde bir parça bir şeyler yaparım. -ki bu bile fazla olur-




Sükuneti boz

Yorum yap