Karnem

2010 - 2011 eğitim öğretim yılının 2. dönemi de bitmek üzere. Yani artık lise son öğrencisi sayılabilirim. Lise son staj zamazingosuyla biteceğini için zaman hızlı akıyormuş, nasıl mezun olduğunu bilmiyormuşsun yani bize böyle söyleniyor. Staj hususunda beklentilerim stajın rahat olması, bu yıl Kahramanmaraş'ta stajerlere iş bulmak çok zor olacakmış 22 Haziran'da yapılacak toplantıyla iş yerimiz kesinleşecek , inşallah çaycılık falan denk gelmez :D

ilk dönem


Bu yılın ilk dönemi gayet akıllı, uslu bir eğitim öğretim dönemiydi. Eşek gibi derslerime çalışarak insan gibi bitirdim.


ikinci dönem


ikinci dönem pek eğitsel öğretsel geçmedi. Özellikle ikinci dönemin son zamanlarında bir kız aklımı çeldi gerçi o pek bir şey yapmadı hatta caydırıcı şeyler yaptı ama güçlükle aklımı tekrar alabildim rutin hayatımı saçma sapan çocuksu oyunlar bozmaya başladı. Olayların böyle gitmemesi gerektiğini anladığımda yoğun bir dengeleme çabasına girdim bu çaba sınav notlarımı pek artırmadı. Ama halimi anladığını düşündüğüm hocalarım sözlü notlarımı hakettiğimin altında vermedi ve bu dönemde öyle ya da böyle bitmiş oldu.



böyle boktan bir eğitim - öğretim sisteminde yapabildiğimin en iyisi bu.




Sükuneti boz

Yorum yap