Öylesine seçim

Evet öylesine, çünkü benim kullandığım oy ile benim istediğim bir şey olmayacak. olmuyor.

Benim istediğim; öğrencinin daha düzgün eğitim görmesi, eğitim görürken meslek hayatına hazırlanması. Benim istediğim teknoloji üzerine meslek hedefleyen bir öğrenciye bitkileri yeşil kılan molekülleri ezberletmeyen bir eğitim sistemi.

Ama olmaz. Olmayacak. Eğitim öğretimden sorumlu MEB öğrenci sıkıntılarından ziyade öğretmen atamaları, bina yapımları gibi hususlarla ilgileniyor. Öğrencilerin nasıl bir eğitim öğretim içeriği gördüğünden haberi yok.

iktidara gelen partinin a ya da b olması bir şey değiştirmeyecek. Bu eğitim sistemi, ayakları altından kurtulup gemini eline alan biri tarafından düzenlenmedikçe adam olmaz.

Böyle de devrik konuşurum sinirlenirsem.

Nitekim yeni seçimlere, bana yarar sağlamadıkları için önem vermiyorum. Kim iktidar olursa olsun.

Önce eğitim.

Eğitim şart.




Sükuneti boz

Yorum yap