Kasayı yan yatır düzelir

Bu tedavi yöntemi sanırım inci sözlük'te bir yazar tarafından ortaya atıldı. Daha sonra çeşitli karikatürler çizildi espriler yapıldı. Hatta "Sanırım eşim beni aldatıyor" gibi sorunlara bile bu yöntem önerildi, güldük eğlendik.

Lakin ben bugün bu tedavi yönteminin gerçekten işe yaradığı bir durum buldum. Belki de bu yöntemi keşfeden arkadaşın başına da aynı şey gelmiştir.

Şimdi benim işlemcimde soğutma sistemi problemi baş gösterdi. işlemci fanı gereken ısı sabitliğini koruyamıyor. Fanların çalışma prensibine bakınca yatay bir şekilde işlemciye daha net humping yapacağını düşünerek kasayı yan yatırdım, normalde %26+ CPU kullanımında kendini resetleyen sistem şimdi %35'e kadar çıkabiliyor.

Varol inci sözlük :D

sonradan gelen not: Siz siz olun kış aylarında yeni sistem kurarken Soğutma sistemini iyi analiz edin. Benim gibi yok yere zaman kayıpları yaşamayın.




2 yorum:

  1. DH repliği bu inci sözlük değil.İnci sözlük yokken DH konu dışında bunun espirileri dolaşıyordu.

    YanıtlaSil
  2. olabilir tabii, benim belleğime inci sözlük'te kazınmış bir espri olduğundan bu şekilde yazmışım. herkes hata yapar.

    YanıtlaSil