Tek arkadaşım adın ne?

Arkadaş nedir bilir misin blog?

Arkadaş arayıp "aga 10 dakikaya kadar buluşmamız lazım bir mevzu var" dediğinde "niye" değil "nerede" diyendir.

Yok arkadaş yok. Yani arkadaş yok.

Ben istiyorum ki onlarca yıl eğitim görüyoruz kimilerine göre adam olmaya çalışıyoruz falan. Azıcıkta insan ilişkilerini bir düzene sokalım. Birbirimize güvenmesini bilelim. Sadece muhtaç olduğumuzda değil öylesine de hâl hatır sormasını bilelim.

Buraya yazdığıma bakma blog. Ben de yapmıyorum bu dediğimi ama çıksa bir önder, "hadi" dese takılır peşine giderim bu hususta.

Kariyerlerimizi iyi bir şekilde yapılandırmaya çalışırken yalnızlığa hapsolup kalıyoruz.

Yalnızlık bile bazen kabul etmiyor bizi.

Belki bir gün aynı futbol takımını tutmadığımız, aynı siyasi görüşe sahip olmadığımız, aynı dine inanmadığımız, patates cipsinin baharatlısını sevmeyenlerle falanda arkadaş olabiliriz. Fikirlerini benimsemesekte saygı duyabiliriz. "gonuşma lan" demeyiz.

Belki

Şimdi soruyorum sana blog, Akdeniz bölgesi dahilinde bir adres ve rahatlıkla ulaşabileceğin bir zaman dilimi versem verdiğim zamanda o adreste olabilir misin?

Hadi lan ordan.




Sükuneti boz

Yorum yap