Hiçbir konuya adapte olamama

Şu sıralar geçirdiğim hastalık. Hastalık diyorum çünkü ciddi bir durum gibi gibi.

Haftalardır projeler sınavlar derken zaten çok fazla efor yaktım. Birde yok yere kız meselelerine bulaştım, heh konusu açılmışken anlatayım şu olayın iç yüzünü.

Şimdi ben aşık oldum tamam mı, sonra çok koştum peşinde.. bir yığın çocukca ve anlamsız şeyler yaptım. Neticede başarısız oldum. Lakin ulaşmak istediğim hedefi bilmediğim için aslında pekte "başarısız" diyemem kendime . Hakkaten ne yapmak istediğimi bilmiyordum. Kızı takip etmeler, konuşmak için can atmalar falan. Yıllardır arkadaşları "olum durun lan daha ne aşkı, işimiz gücümüz bile yok" diyerek azarlayan ben o arkadaşlar konumundan daha da alçaldım. Deli yaftası bile yedim bir çok kez.

Neticede kız yüzüme bile bakmadı. Şimdi unutuyor gibiyim. Unutuyorum, biraz zamana ihtiyacım var. Zamanla kendimi toparlayacağıma eminim. Uzun süre hiç kimseye aşık olmayacağım. Ben bu aşk olayını her seferinde çok abartıyorum. Kafamda milyonlarca hayal kuruyorum ve beklediğim sonucu bulamayınca bu hayalleri silmek pek kolay olmuyor. Şu an ki sancılarım, kıvranmalarım bu yüzden.

Bir kaç yeni projeye atılayım dedim, yoğun çalışırsam daha çabuk yenilenebilirim diye. Olmuyor, üstelik projeler sarpa sarıyor.

Son durumumu yazayım tam olsun; önümde bir yığın döküman.. mizah dergileriyle, Red Kit(Lucky Luke), Taş devri gibi klasikleşmiş çizgi filmlerle, Ekşi Sözlük'le zamanın daha hızlı akmasını sağlamaya çalışıyorum ama başarılı olduğum söylenemez.

işte en çok böyle durumlarda insan arkadaşa ihtiyaç duyuyor. Şöyle bir iki saat şehrin altını üstüne getirip tüm eğlence mekanlarından yararlanıp gezmek tozmak istiyorum ama bunları yapabileceğim bir tek arkadaşım bile yok. Vallaha yok lan. Kuzenler, yakın arkadaşlar falan kendilerinin eğitimleri ya da aile büyüklerinin iş seyahatleri sebebiyle Kahramanmaraş'ta ikamet edemiyorlar.

Kolay arkadaş edinen biri de değilmişim galiba yeni yeni farkediyorum. Çok az arkadaşım var. Onlar da lafta arkadaş, bir proje yaparken bir bölümde takılacaklarda beni arayacaklar "aga gel yardımcı ol" diye.

Kesinlikle bir yerde hata yapıyorum bu arkadaş edinme hususunda.

Şimdi sanki uzun bir boşlukta gibiyim. izlediğim filmlerden, eğlencelik işlerden falan da zevk almıyorum. Şu aşağıdaki ekşi sözlük başlıkları bile zor gülümsetiyor beni. Sanki kafamda başka biri varmışta diğer tarafı hayata tutunmaya ikna ediyormuş gibi çok karmaşığım şu sıralar.

hoşlanılan kızın böğrüne sandalyeyle vurmak


yağ satarım bal satarımda hoşlanılan kızı ebelemek


hoşlanılan kız seslendiğinde hop diye bağırmak


Nitekim hiç bir konuya tastamam adapte olamıyorum. Saç sakal birbirine karıştı. Şu holivud filmlerindeki terkedilmiş insan modundayım.

Hiçbir konuya adapte olamama başlığına beklediği yazıyı bulamayanlara peşin yanıtım; adapte olamadım işte konudan konuya saptım.

Bu akşam TRT bir terslik çıkartmazsa Leyla ile Mecnun komedi-serisi ile azıcık tebessüm etmek istiyorum.

Söyleyeceklerim bu kadar.




Sükuneti boz

Yorum yap