Neyi beğeniyorsan osun

Ne izliyorsan, ne dinliyorsan, ne bekliyorsan, ne eleştiriyorsan, ne konuşuyorsan, ne giyiyorsan, ne içiyorsan, ne yiyorsan.... osun.

insanları seçemeyecekleri şeylerle eleştiriyorsan hiçsin, evvet hiçsin. Yoksun yani buharsın.. böyle sanki görünmez adam gibisin, kimsenin değer vermediği, kimsenin farketmediği kimsesin.

insanların ilgi alanları hep farklı. Aynı şeylere ilgi duyan insanlar aynı mekanda aynı zamanda bulunduklarında sohbetten büyük keyif alırlar. Ama çağımızda bu pekte kolay sayılmaz. Aynı şeyleri beğenen insanlarla bir araya gelmek artık internette bile mümkün olmayabiliyor ki bizim istediğimiz sosyal hayatta ortak hususlara ilgi duyduğumuz insanlarla muhabbet edelim, eleştirelim.

Yelpaze fazlasıyla geniş. Gün geçtikçe asosyalist iletişim araçları satış/üretiş bakımından tavan yapıyor. Asosyallikten kastım şu an benim yaptığım şey, teknolojik bir araca bağlı kalarak ortak fikirdeki insanlara sesini duyurabilmek. Yelpaze bu kadar geniş olmasaydı duyuru eylemi daha rahat ve daha elle tutulabilir mekanlarda gerçekleştirilebilirdi. Bunu engelleyen durum; yelpazenin genişlemesiyle insanların birbirine ayırdığı zamanın azalması.

Bir zamanlar birkaç (erkek)arkadaş bir araya gelince mankenlerden/araçlardan konu açıp ortak görüşler çerçevesinde diyalog kurabiliyorduk ama şimdi öyle değil. Kimi arkadaş Doutzen Kroes hastası kimisi Susan Coffey. manken/model ortak konusu kendi içerisinde dallara ayrılmış oluyor nitekim herkesin mankenlerde aradıkları aynı şeyler değil. Öte yandan mankenlerle hiç ilgilenmeyen kazma arkadaşlar varki oraya hiç girmeyeyim.

Meselam müzik, müziktede artık aradıklarımız değişiyor. Benden 1 yaş küçük Cankan hayranı kuzenim(Bekir Vurer) var. Böylede ifşa ederim, ama adam gocunmuyor zaten memnun yani hayatından, Cankan'da ne bulduysa. ilerde "ulan ben niye bu herifi dinlemişim yıllarca" diyecek kendine mutlaka. Umarım pek geç kalmaz netekim müstakbel kayınpeder, Cankan hayranına kız vermeyen biri çıkabilir.

Ben müzikte şu sıralar Fransızları çok beğeniyorum. ingilizceyi tastamam öğrendiğim vakit hedefteki dil Fransızca olacak bu yüzden. Fransız müzikleri beni müthiş etkiliyor. Yeni keşfettiğim(ve geç kaldığım için dövündüğüm) ZAZ ekibi hakkaten takdire şayan. Bu benim görüşüm, ZAZ'ı sevmeyen var mı? elbette var.



Öte yandan isvecli bir ablanın(Lisa Ekdahl) sesine de hayranım.

Heh ne oldum şimdi? artiz safa :D neymiş efenim ben trance ağırlıklı dinliyormuşumda Yerli şarkılara pek kulak vermiyormuşumda muşum. Ben de bundan hoşlanıyorum belki canım kardeşim? Zevk almıyorsam müzik dinlememin anlamı ne?

Ne beğenirsen osun demiştik ya hani, osun işte.

Doğuştan gelmeyen, kendi tercihin olarak gelişen her ne varsa etrafında sen osun. Çünkü o'nu etrafında(hayatında) tutan sensin. O yüzden hayatına girmesine izin verdiğin her şeyden haberdar ol.

blog mu yazıyorsun? insanları mı eleştiriyorsun? hayvan haklarına mı saygılısın? kulaklıkla mı müzik dinliyorsun? otobüs beklemekten nefret mi ediyorsun?

bu soruların hayatına girmesine izin mi veriyorsun?

o s u n .




Sükuneti boz

Yorum yap