Zorunlu tatildeyim

Şimdi "niye böyle bir başlık açtın" diyeceksin blog. açtım çünkü 1 ay kadar internetle -dolayısıyla işle güçlü- ilgilenemeyeceğim. Neticede internetten -işten güçten- uzak kalmanın sözlük karşılığı tatil. Ve bu tatili ben istemiyorum. daha doğrusu bir ürün bekliyorum bu ürün gelinceye kadar da hiçbir iş yapamayacağım. Dolayısıyla bu ürün gelene dek blog'da twitter'da falan aktif olmayacağım.

Böyle de bozuk cümleler kurarım işte, vaktim dar olunca. Neyse gideyimde -zorunlu-tatili başlatayım. Allah'a emanet ol blog. ve internette geriye kalan her şey.

Haa birkaç şey önermek istiyorum Bloomberg HT tv kanalında yayınlanan Kelime Oyunu ve Stand Up Comedy bide Dragons' Den programlarını takip ediyorum. gelince konuşuruz işte.

ara!1 arasıra, arayı açma olur mu?

bir şiir yazdıydım geçende, yanımda olsa yayınlarım şimdi. neyse kısmet değilmiş.




Sükuneti boz

Yorum yap