Biz onu entrylerimizde anlattık

Sıkı bir Eşki Sözlük takipcisiyim hatta bazı bazı güncel haberleri bile Ekşi Sözlük'ten alıyorum. Yazarların düşünsel farklılığı olaylara farklı yorumlar yapmaları, bazen herkesin kötülediğini göklere çıkarıp bazende herkesin övdüğünü yerin dibine sokmaları, aykırı olmaları çekici geliyor. Ekşi Sözlük okuru olunca sosyal hayatta olayları yorumlarken kendinizi Ekşi Sözlük Yazarlarından hissedebiliyorsunuz böyle bkz'lar vermek istiyorsunuz falan .

Yaklaşık 3 yıldır blog yazıyorum, blog yazarkende Sözlük vari tabirler kullandığım sık oluyor. Az önce Ekşi Sözlük'te bir başlığa denk geldim benim Böyleyken böyle blog entrymde geçen hikayeyi işaret eder gibiydi. Bir an "lan sözlükçülerde blogumumu okuyor?" diye sormadım değil. Bir an böyle sevindirik oldum :D

neyse kaçayım ben uğrarım sonra, hadi eyvallah.




Sükuneti boz

Yorum yap