Alışmaya çalışma çalışmaya alış

Saçma sapan bir yaz tatili sürecini geride bırakmış bulunuyorum. Neredeyse hiçbir şey yapmayarak harcadığım 2 aylık süreç bana bir çok şey öğretti. Yani aslında kendisi öğretmedi de benim öğrenmeye meyilim varmış. Bu öğretmensiz eğitim sonucu kendimi geliştirdiğime inanıyorum ve kendimi bir yazılımmışım gibi versiyonel bir çizelgenin sonunda hissediyorum yani son versiyonum safa 1.2 çıktı!

Bu yeni safa eski versiyonlara kıyasla;

  • daha işçimen

  • daha girişken

  • daha az duygusal

  • daha çok (para) kazanan

  • daha az müzik yapmakla ilgili

  • daha çok müzik dinlemekle ilgili

  • daha da boksla ilgisiz

  • daha yenilikçi

  • daha sosyal

  • daha ulaşılabilir

  • daha tv kültüründen kopuk

  • daha yoğun

  • daha işini sevme sevdiğin işi yapcı.

  • daha alışmaya çalışma çalışmaya alışcı.

  • daha her kötü sonucun ardında iletişimsizlik yatarcı.





Sükuneti boz

Yorum yap