Şimdi ölmüşsündür lan kamil

Ulan kamil bu kış çok ilginç ve erken başladı bence. Arkadaş! bir hafta evvel t-shirtle gezinirken birden bire monta sarılmaya başladık ya. Sonra birgün yalnızdım yine bir şeyler atıştırayım telaşıyla dolabı karıştırırken köfte bulup tavada ısıtıp yemeye koyuldum ki sen geldin kapıma. Eve kabul ettim tabii. Öküzüm falan ama insanlıktan da anlarım biraz, düşündüm de bu soğukta dışarda ne yapar, ne ederdin. Hiç konuşmadın lan kamil. Hiç konuşmayan, ağırbaşlı, dertli bir karekter olarak algıladım seni. Sormadan Kamil adını verdim sana. inegöl'üde yapamamıştı bizimkiler, zaten dünden kalmıştı. Canım istemedi pek, ölmeyecek kadar doyunca bıraktım yemeyi. Sende pek sevmedin biliyorum, aç olduğundan yedin. "Lokmalarımı saymış" diye düşünme ama benden fazla yedin.

Sonra çay/may içtim içim ısınsın diye, sana hiç sormadım içmeyeceğini biliyordum. Yine televizyonda bir şey yoktu. Her kanalın bir köşesinde "Yeni bölüm" yazıyordu. Farketmişsindir dizi izlemem. Sıkıldım ama sana çaktırmamaya çalıştım derdin başından aşkındı lan kamil.

Belli etmesende üzgündün olum, annen olacak o acımasız o kış gününde sokağa terketmişti seni. Bir kaç hafta benle kaldın kamil, günde iki öğün yiyecek sağlıyordum sana. Babam sevmez öyle aileden başkasının eve girip çıkmasını. Bahçede yaşıyordun sessizce. Bir keresinde eve girmeyi başarıp yatağıma gelmiştinde sana sıcacık uyuyabileceğin bir yer hazırlamıştım. Tüğ dökmüşsün lan her yere.

Haftasına daha çok rahatsız olmaya başladı babam, bir sabah uzaklara giderken yanında götürmüş seni. Sende kanıp gitmişsin işte. Beni bulamayacağın bir yerlere bırakıp işine gücüne dönmüş babam. Sorarım annenden farkı ne babamın? yok dimi. yok.

Sahi dişiydin lan sen, niye kamil dedim ki sana? boş bulundum galiba. Ama yapışıp kaldı ağzıma lan kamil.

Annenler niye Mart ayında sevişmişler ki kamil. Şöyle Mayıs ayını falan seçselermiş sıcak yaz mevsiminde gelirmişin dünyaya. Allah'ın takdiri işte karışamıyoruz.

Kahramanmaraş çok soğuk şimdi. Şimdi kuytu bir sokakta barınacak yer arıyorsundur. Bu yıl çok kedi gördüm dışarda, kalmamıştır sana ufak bir yer. Niye durup dururken geldin aklıma? Bu soğukta canımı sıktın kamil. Şimdi ölmüşsündür uzakta.




Sükuneti boz

Yorum yap