Akşam yine akşam ve çok güzel kızlar felan

Bir akşam daha geldi çattı arkadaş. Bu akşamların sonu yok mu yav!

Şu 6 ay gece 6 gündüz olan şehirler var ya. soğukta olsa oraları tercih ederdim cebimde orada yaşayacak kadar param olsa. Hiç düşünmezdim anasını satim.

Uyumak istemiyorum ki ben. Uyanmakta, haberleri izleyip içimin burkulmasına izin vermekte. Modern çağ denilen şu dönemde bile (insanın insanı)canlının canlıyı öldürmesine seyirci kalmakta.



Tek özelliği(farkı) güzel bir kız olmak olan kızlarla ve yine tek özelliği delikanlı bir erkek olmak olan erkeklerle nesildaş olmaktan, kendini geliştirmeyi "racona ters" olarak nitelendirenlerden, her şeyi yanlış(istediği gibi) anlayan -gayri-çağdaş insanların kendini çağdaş ilan etmesinden, kültür edinmemeyi bir kültür sananlardan, her şeyden tiksiniyorum bu akşam.

Ve yarın uyanmam için hiçbir nedenim yok. Bu da böyle bir ironimdir.




Sükuneti boz

Yorum yap