YGS 2012

Yarın bu saatlerde oflayıp puflayarak sayfa çevireceğim sınav. Soru çözemeyeceğim öyle sayfaları çevireceğim. Geometrik şekillere, sıkışık dağırcığımdaki bilgilerle örtüşmeyen sorulara bakacağım. Sonra 160 dk dolacak. Sahra Market'ten bir büyük puro alıp yakacağım, evimin yolunu tutacağım. Böyle bir sınav işte.

Neticede başarısız olacağım, çünkü meslek lisesi öğrencisiyim.

bana 4 yıldır temel matematiği bile öğretemeyen bir devlet okulunun öğrencisi olduğum için,

bilgisayar programcısı olmak için gidebileceğim tek yer olan Ticaret Meslek Lisesini tercih ettiğim için,

Meslek lisesi öğrencileriyle Özel Fen Lisesi öğrencilerini, Anadolu Lisesi öğrencilerini, Düz Lise öğrencilerini(ve mezunlarını) aynı sorularla sınayan bir sistemle imtihan edildiğim için,

3 yıldır öğretilen bilgisayar/programlama alanından tek bir soru bile sorulmadığı için,

hayvan gibi test çözmediğim, sosyal(olmaya çalışan), ülkeme faydalı(olmaya çalışan), daha çok genel kültür geliştirmeyi seven biri olduğum için,

diğer rakiplerim sınava hazırlanırken M.E.B. emri üzerine bir yıl staj yaptığım için,


şu üstteki gibi soruları çöz(e)mediğim için,


(zaten bi bok öğretmeyen) müfredat ve eğitim ögelerini haftada 2 gün dahi görmediğim için,

eğitim sistemimizi gayriciddi bir şekilde "hadi bu sene böyle olsun" deyip kafasına göre değiştiren, eğitim nedir bilmeyen öküzlerin(kısmen vatan hainlerinin) çocukları, yeğenleri benden milyonlarca adım önde olduğu için,

başarısız olacağım.

benim için "belki" ümidi dahi vermeyen bir sınav YGS 2012

VATAN SAĞOLSUN!




Sükuneti boz

Yorum yap