Nick seçimindeki ergen - yetişkin farkları

- /Kişisel gelişim -


Böyle başlıklar atınca kendimi bilirkişi zannediyorum. Hani gereksiz gereksiz konuşurlar ya.

neyse.

nick'den kastım internetteki kullanıcı adları. (username) benim ilk kullanıcı adım "piyanist"di. piyanoya bir hevesim vardı. kendimce beginner düzeyinde müzikte icra edebiliyordum. Ve "internette ad, soyad gibi bilgiler vermek doğru bir şey değil"di. Sanki 5 fabrikam, 3 metresim, 15 bürokrat kuzenim ve bilumum yat kolleksiyonum varmış gibi. Gizlilik aşkı sarmış o dönem beni.

ilk mail adresimde piyanist_adım@hotmail.com'du doğal olarak.

Online oyunlarda, Forumlarda hep piyanist(ve türevleri(piyanist2 gibi)) nickini kullanırdım. Sonra ne olduysa büyüdüm ve adımla soyadımla(safagayret) internet alemini kasıp kavurmaya başladım. Ama şununla övünebilirim ki "piyanist" nickini kullanırken büyük küçük harf oynaması yapıp iticilikte tavana erişmedim.

- \Kişisel gelişim -


Ergen kişi profili

  • nickinizi bir büyük bir küçük harflerle donatmak.

  • nickinize bilumum crazy, demon, fighter, psikopat gibi tabirler eklemek.

  • nickinize evrensel olan ya da olmayan özel karekterler eklemek. (→, ♥ gibi)

  • nickinize doğum tarihinizi, il plaka kodunuzu belirten sayılar eklemek.


sizin aileniz tarafından ıslah edilesi ya da belediye tarafından zehirlenesi bir insan olduğunuzu gösterir.




Sükuneti boz

Yorum yap