"Oğlum bak git"e hiç bakılmamış bir açı

Malumunuz "oğlum bak git" videosu her yerde paylaşılıyor. Ben alkışlarlayaşıyorum.com'da denk geldim ne hikmetse herkesin aksine beni pek güldürmedi.

Bu çocuk sokakta beyefendi, hanımefendi çocukların yolunu kesen piçlere benziyor. Bu çocuğa fiziksel tedavi dışında psikolojik tedavide öneriyorum. Bir kaç gün ısrarla dövülebilir mesela. Niye mi bu kadar acımasızım? uzun bir dönem Allah bana yolu kesilen beyefendi çocuk rolü reva gördüde ondan.

Videonun çok tıklanacağı düşünüyordum ama bu kadar abartılacağını beklemiyordum. Bugün okulda birkaç arkadaş bu videoyu tiye alıyordu falan.



ayiretten, şimdi baktımda bulamıyorum. alkışlarlayaşıyorum.com'da video ile ilgili bir yorum yapılmıştı genel olarak şöyle bir şeydi: "inşallah o çöpçü abi işinden olmamış, ya da dayak o piçe saygıyı öğretmiştir de. piç, 8a sınıfını toplayıp çöpçü abiyi zor durumda bırakmamıştır." tam olarak bu olmasada buna yakın bir yorumdu. Kıh kıh diye gülerken, boğazıma bir şey düğümlendi. evet olaya hiç bakılmamış bir açı burası. inşallah herkes, çoğumuzun olduğu gibi çöpçü abiyi haklı görür. sonuçta ne demiş ziya paşa? "nus ile uslanmayalı etmeli tekdir, tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir" ne güzel demiş.

ayırietten fıkrasına gülünmeyen adamı tiye alan ekip bu videoyuda tiye alarak hayal gücünü konuşturmuş.



ve yine ayrietten, olaydan sonra çocukla röportaj yapılmış.





Sükuneti boz

Yorum yap